Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Så koselig Jeg har ikke sovet noe i hele natt. Har bare fire dager til termin, så døgnrytmen har vært snudd de siste ukene.
flypapir Skrevet 21. mars 2010 #4 Skrevet 21. mars 2010 Jeg er her også, men skal komme meg avgårde på jobb nuh! Der skal jeg slappe av og nyte en laaang og god frokost... Pleier å være skikkelig søndagsmodus der heldigvis!
AussieAnette Skrevet 21. mars 2010 #6 Skrevet 21. mars 2010 Jeg er våken, vært det i over en time. Her er det en som tar morran halv seks..
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #7 Skrevet 21. mars 2010 Og jeg er våken, noe som er MOT normalt.. Har ikke sovet i hele natt heller :S Skjønner ikke hva som skjer.. Stod ikke opp før til middag i går, men døgner jo ikke av den grunn.. Hmrff, blir det sol og i dag, når jeg sikkert skal sove bort hele formiddagen om jeg en gang blir trøtt Sikkert gravidhormoner..
Mamma til Emil & *knøttet* Skrevet 21. mars 2010 #8 Skrevet 21. mars 2010 Emil og mammaen er også her! Akkurat spist frokost og koser oss med barnetv nå. Mikkes klubbhus å Handy Manny er bare best!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå