Gå til innhold

Noen som vil sjekke ut min nye blogg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mye som skjer i livet mitt fremover. Jeg hadde en prøveprosjektblogg tidligere, men føler ikke den ble som jeg ønsket. Jeg trenger en blogg for rett og slett få litt kaoskontroll i hodet mitt. Hadde vært kjempeflott og fått noen følgere som kan tipse meg om forskjellige ting. Til fredagen tar vi over et oppussingsobjekt og skal sette igang og skape et vakkert hjem. Der trenger jeg interiørtips. Jeg har lagt på med kjempemasse dette siste svangerskapet og jeg kunne godt trengt et par tips der også. Jeg har 3barn og til tider en ubrukelig gubbe. Hadde ikke sagt nei takk til litt tips på hvordan jeg skal takle det heller...hehe.. Og som jeg har hørt her før, blir man ofte sett på som oppmerksomhetsyk når man legger ut blogglinken sin formye. Skal prøve og ikke plage dere. Men det hadde vært morro å få flere lesere på min karusellblogg:) Får legge meg igjen jeg nå. Nå har minsten roet seg litt...Han får tenner og holder meg våken midt på natt. Natta så lenge:)

BLOGGEN MIN: http://frue.blogg.no/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant ikke ut hvordan man kan følge bloggen din - kanskje er vi allerede venner?

Min blogg er i alle fall: htto://lifeofina.blogg.no

Skrevet

Tusen takk:) Skal prøve å oppdatere hver dag...Blir spennende å se hvordan denne bloggingen går:)

hovedinnlegger

Skrevet

Var å så på bloggen din nå. Sikkert fin den, har egentlig ingen peil på blogg.

Men det jeg reagerte på er at du har lagt ut bilde av min tante, og i tillegg skriver nedlatende om henne. Tror ikke du har fått tillatelse av tante til å legge ut bilde av hennes familie.

Kanskje tenke deg om både to og tre ganger før du legger ut bilder på nett!!

Skrevet

nei vettu hva... Mener du jeg skal sladde alle mennesker som kommer i linsen eller spørre om gokjennelse? At jeg skriver hun er lekker på håret må jo være lov å skrive. Er jo måte på...Tror du skriver dette kun for å være negativ...

Skrevet

Du kan ikke legge ut bilder av folk du ikke har fått tillatelse fra.

Skrevet

de er i bakgrunnen på et bilde. Hvis du tror noen som helst bryr seg om dette, må du tro om igjen. Se bare på facebook...Mye rart folk skal bry seg om...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...