Gå til innhold

Hva synes du om navnet Alfred?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alfred er et skikkelig mannfolknavn, som også er både søtt og tøft til en liten gutt.

Men forhåpentligvis skal han leve det meste av livet sitt som voksen, og da er det godt med et maskulint navn.

Deilig at ikke alle velger babynavn som Noah og Nathaniel!

Skrevet

Veldig koselig navn:)

Skrevet

Kjenner en liten Alfred på 2 år, en liten tøffing. Veldig fint navn!

Skrevet

helt helt ok. verken mer eller mindre

Skrevet

Ikke pent. Høres ut som en gammel gubbe.. :P

Skrevet

Takk for svar.

 

DYTTER

Skrevet

En i bhg til ungene heter Alfred, han er en søt og sjarmerende gutt ;-)

Skrevet

et av de styggeste navnene jeg vet......

Skrevet

Veldig fint! Hadde valgt det om jeg hadde fått gutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...