Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Alfred er et skikkelig mannfolknavn, som også er både søtt og tøft til en liten gutt. Men forhåpentligvis skal han leve det meste av livet sitt som voksen, og da er det godt med et maskulint navn. Deilig at ikke alle velger babynavn som Noah og Nathaniel!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #5 Skrevet 21. mars 2010 Kjenner en liten Alfred på 2 år, en liten tøffing. Veldig fint navn!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #9 Skrevet 21. mars 2010 Ikke pent. Høres ut som en gammel gubbe..
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #11 Skrevet 21. mars 2010 En i bhg til ungene heter Alfred, han er en søt og sjarmerende gutt ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #12 Skrevet 21. mars 2010 et av de styggeste navnene jeg vet......
Boulengerina Skrevet 21. mars 2010 #14 Skrevet 21. mars 2010 Veldig fint! Hadde valgt det om jeg hadde fått gutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå