Gå til innhold

Urettferdig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp hatt besøk av 3 venninner og samboeren min var og her. Spurte om det var greit at jeg også dro en tur ut, men det var det visst ikke. Har ikke drukket mye heller. Han er så sjalu av seg :( Så nå er HAN dratt ut for å møte en kompis.. Han nekter meg bestandig å dra ut pga ting i fortiden vår.. Jeg takler dette dårlig, og har planer om gå fra han.. Er det dumt av meg? Han er så vanvittig sjalu, hele tiden. Kommenterer det om jeg snakker med en mannlig kollega, sminker meg, får ikke "lov" å gå ut +++ Jeg er så lei.. Kan ikke leve resten av livet mitt med han vel?! Han "nekter" meg å dra ut, mens det tydeligvis er helt greit at han drar ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men kjære vene. Han er da ikke i posisjon til å nekte deg noe som helst. Du er et fritt menneske.

Skrevet

Ja jeg vet. Men han er så fryyktelig barnslig. Gakk!! HI

Skrevet

du ser det jo selv, og du veit svaret..Det er ikke alle menn der ute som er drittsekker, men der har du jammen truffet en.. Ikke utsett deg selv for slikt tøv, han bare tar fra deg selvsikkerheten din til slutt.. og du ender opp med å lyve om uskyldige ting for å "skåne" han for sin egen sjalusi..

Skrevet

Vet ikke hva som har skjedd i fortiden deres, men hviss det har seg sånn at du har vært utro med han så forstår jeg han..

Men det er dårlig av han at han reiser ut, han burde holde seg hjemme han også siden han tvinger deg til og må holde deg hjemme.

Du skulle bare blitt med dem ut.

Skrevet

Jeg har ikke vært utro.. Eller, jeg har kyset en annen fyr en gang i fylla, en periode vi hadde det vanskelig.. Angrer som en hund såklart.

Vi har ikke barnevakt..HI.

Skrevet

Høres ut som han tror han er faren din og at du er 11 år... Hvorfor i all verden finner du deg i dette tøvet?

Skrevet

Hvorfor skriver du "lov" og "nekter" i anførselstegn? Du kan jo bare sløyfe dem, det er jo sant!

Men hvorfor du lar ham nekte deg er et annet spørsmål, hvorfor i all verden spør du om lov i det hele tatt? Det er kjæresten din, ikke faren din!

Skrevet

Hvorfor godtar du dette?= Han er da ikke sjefen din? Det er ingen fornuftig grunn til at han skal bestemme om du kan gå ut eller ikke. I så fall må du bestemme at han også bare skal være hjemme...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...