Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Da kom jeg meg på date i helga! Skrev et innlegg for noen uker siden, hvor jeg var så nervøs foran en date jeg skulle ha. Den ble utsatt pga jeg ble syk, men nå har vi endelig klart å hatt en date! Og det gikk så bra!! Før jeg dro, tenkte jeg "å hjelp, hva har jeg begitt meg ut på???" og nervøs som bare det... Hvordan skulle dette gå, tenk om han ikke var slik som jeg husket, tenk om vi ikke har noen ting å snakke om.... osv... Lurte på om jeg skulle ha med meg boken "1000 ting å samtale om på første date" - boken med meg i veska.... (finnes den!!??? :-D ) Men - i det jeg så ham, sank skuldrene seg, og jeg fant ut at det er bare til å slappe av... og være seg selv og bare kos deg.... Og vi hadde masse å snakke om... Det var ingen pinlige øyeblikk, vi hadde noe å snakke om hele tiden... :-) Det ble ikke ekkelt og rart, vi spiste god mat, dessert, og tok det hele med ro... Dro hjem - hver for oss, eller han kjørte meg hjem... Og vi ga hverandre en klem og sa takk for i kveld og ja sånn, vi får gjøre dette en annen gang og, og sånn... Når skal vi finne på noe igjen!!?!?? Skal det gå litt tid nå, eller er det bare å kjøre på... ;-) Jeg må si jeg ble positivt overaska med hvor godt det gikk! 1 date og greier, med en som jeg ikke kjente, og som det var lenge siden jeg traff sist gang.... Jeg var jo såå spent! så... da får vi se på fortsettelsen da!
*huldra* Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Så hyggelig! Venter i spenning på fortsettelsen. :-)
Holly❄️ Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 SPENNENDE!!! Jeg er i samme situasjon nå, veeeldig spennende... skal treffe han igjen i morgen;) Lykke til, hold oss oppdatert
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #4 Skrevet 28. mars 2010 hvor fort går vi fremover... når kan vi ta en date igjen!!?? har sms-et litt, men ikke snakket om når vi skal treffes igjen. Lurer på hva han tenker.. ? (han var hvertfall positiv når vi sa takk og farvel sist, og vi har sms-et litt etter på. Takket for en kjekk kveld og sånn..) Jeg tenker på feks på om vi kunne tatt oss en film i kveld, hjemme eller kino. Maser jeg da....? Jeg er uten unger i dag, og har anledning til å gå ut. Så blir det påske og vi reiser hver for oss, og så blir det noen helger hvor bf er borte, så da har ikke jeg så lett for å komme ut.... Vil bare ikke virke for pågående - samtidig så vil jeg ikke at han skal gå og ha lyst å finne på noe, men også ikke tør å spør! eller tror jeg har ungene og sånn... hvor fort går vi frem, liksom...??? ta det rolig eller kjøre på...... Han var ute i går, regnet med det kom en melding og to fra ham da, hehe, men det gjorde ikke det! Nå tenker jeg at det er vel for tidlig på dagen til å melde ham, som var ute igår...
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #5 Skrevet 28. mars 2010 Hadde han vært interessert hadde han ikke sagt "dette må vi gjøre igjen", da hadde han spurt når du kunne møte ham igjen, dessverre...
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. mars 2010 #6 Skrevet 28. mars 2010 Det er alltid spennende å treffe noen nye! Jeg hadde spurt han om dere skal finne på noe en dag. Gjerne med et forslag på hvilken dag det passer for deg, eller bare spør om han vil komme hjem til deg. Litt presist slik at han faktisk føler seg invitert til å være med deg, men samtidig ikke veldig låst. Liker han deg, synes han ikke du er innpåsliten og vil prøve å få det til snart om det ikke passer den dagen du foreslår. Du må huske at om han liker deg, så vil du jo at han skal like deg, for den du er =) Selv om jeg forstår at det ikke er så gøy å virke innpåsliten i begynnelsen heller. Lykke til!! =D
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #7 Skrevet 29. mars 2010 hahaha anonym 15.44 :-) Ja kanskje jeg skal trekke det dithen at han ikke er interresert. Jeg har jo lest boka "Han er faktisk IKKE interresert!" og der er det jo slik at om han ikke ringer og gjør ditt og datt, så er han IKKE interresert! hehe... får vente å se da... Men, han virket mer interresert enn bare den linja vi skrev ovenfor; "dette må vi gjøre igjen", det ble sagt ting som neste gang, og ja, litt sånn med håp i, eller ønske om å gjøre det igjen! syns jeg det virka som... og jeg var heller ikke bortskremt av ham den kvelden, så jeg kan godt treffe ham igjen! Nå blir vi jo borte begge to i påsken, han er reist allerede nå, så det går jo en stund før vi får truffet hverandre.... Men jeg sendte melding i går og spurte hvordan det gikk, og vi skrev om hva vi gjorde dagen før, og akkurat da. Bare prat, men ikke noen avtaler... Det får vi prøve på etter påsken...?? Men jeg hååper han sender en melding i løpet av påsken og spør hvordan det går etc, for hvis ikke, daaa kan jeg begynne å innse at han "er faktisk ikke interresert!" :-) (men kanskje....kanskje... hvis han kommer hjem før helgen (han skulle hjem til helgen), så kanskje, kanskje kunne vi jo kasnkje sett en film på fredagskvelden..........????) :-) hi hi
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #8 Skrevet 30. mars 2010 Hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg latt han ta kontakt neste gang. Det er jo en ting som forteller om han er interessert eller ikke, og hvis han tar kontak så kan jo du ta første steget og spørre om dere skal finne på noe:) Skal krysse fingrene for deg:)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #9 Skrevet 30. mars 2010 Ja vi meldtes litt på søndag. ikke noe avtaler eller noe, bare hei og hå... Tenkte at ok, nå venter jeg å melde før han sender noe, for å se om han også er interresert. Og han meldte meg i dag! og vi skal på date igjen i morgen! :-D Dvs han har lyst å treffes han og! koooseliiii..!!!! hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå