Gå til innhold

hvordan vet jeg om det er småtten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan kjennes det ut første gangene en kjenner den lille i magen?

er 12+4 og det kjentes ut som en boble som sprakk på en måte litt utpå siden nede i magen, samme side og område som legen fant fosterlyd på fredagen. kan det ha vært småtten jeg kjente allerede eller det for tidlig. er første ganges med 1 ma bak meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ingen sikker måte å vite det på. Men du må nesten bare stole på kroppen din og deg selv, du vet best om dette er noe du har kjent før eller ikke!:) Jeg tror nok det er det du har kjent, selv om mangen vil nok hevde at det er vèl tidlig. Men som sagt, det er kun du som kjenner kroppen din.Jeg har kjent alle mine tidlig, men husker ikke helt med første. ( Kan være at det er for at da var jeg bare 17 og det begynner å bli en stund siden!;) Hehe.. Kos deg med følesen i magen, den vil uansett etterhvert gi deg klar beskjed om at det virkelig er h*n som banker forsiktig på! :))

Skrevet

dette er vårt 4 barn og vårt 3 sv.skap..

i uke 12+ noen dager, mente jeg å ha kjennt spart.. og nå, som jeg er en del uker lengre og kjenner mer og mer spark, så har jeg fått bekreftet at det faktisk var spark jeg kjennte den gang da også =)

så kos deg med den lille livlige krabaten i magen og nyt dagene! :D

noen synes sikkert at det er tili å kjenne liv og spark så tili, men det er veldig individuelt! :D

så kos deg og lytt til din egen kropp! den vet best ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...