Gå til innhold

bestillt vogn i butikk i sverige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var i sverige og bestilte en emmaljungavogn. Hun i butikken sa det lønte seg og bestille 3 mnd i forveien. Leveringstid var 2- 3 mnd..må jeg virklig basere meg på at det tar så lang tid eller er det noen her som har fått det fort? Hun skrev det hastet. 2 mnd til termin, men håpet på at den kom i hus litt før...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte emmljunga (mondial, hvitt skinn) i 10.september og fikk den første uka i januar. Har sett at flere norske butikker har vognene inne så det et bare å kjøpe og ta med seg.

Husk at selv om du sparer penger på å kjøpe i Sverige så gjelder garantien i sverige, så hvis noe skulle skje med vognen så må du tilbake det du kjøpte den. Så flere her inne som hadde hatt problemer med det, tror du finner det på skravle.

Skrevet

Høres ikke lovende ut :( Men den vogna jeg ville ha var bestillingsvare her og, og bor like ved grensa så er like langt begge veier ,så er hipp som happ sånn sett da. Men nå føler jeg at jeg kommer til og blir nødt til og sitte inne uten vogn i 2 mnd etter jeg har født ;(

Skrevet

usjda... høres ikke gøy ut nei. Håper du er veldig heldig da.

Skrevet

Hei. Jeg kjøpte min mondial (creme leatherette) på Barnas hus her i Norge. Tok 8 uker fra bestilling til vogna var i butikken. Har nå bestille en quaterlift til å ha oppi bagen fra begynnelsen og en parasoll. Blir spennede å se hvor lang tid det vil ta denne gang. Går nok fortere når du skal hente den selv i Sverige vil jeg tro.

Skrevet

I verste fall får du kjøpe en billig brukt en på Finn som du kan ha frem til vogna di kommer da... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...