Isabella.04.10 Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Hva er normalt med den berømte slimproppen? hvordan er man sikker på at det er den som er kommet ut ol.? teit spørsmål kanskje, men fant noe rart slim i trusa i dag, som jeg aldri har sett makan til før. det var ikke mer enn størrelsen av en tyggegummi. merkelig!
ano`num *17.03.10* Skrevet 21. mars 2010 #2 Skrevet 21. mars 2010 Aldri sett mine jeg. Er 3.gangs nå med 3-4cm åpning.
to gutter og ei jente Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 min var med blod slim og litt større enn en tyggis... kanskje en hubba bubba.... hehe... hva må man ta hensyn til når den har gått egentli?
Trimdama Skrevet 21. mars 2010 #4 Skrevet 21. mars 2010 Det er ikke noen særlige hensyn å ta. Det er slik for mange at de da føder innenfor 7-10 dager. Min gikk for en uke siden, Har uregelmessige kynner men det fører ikke til noe. Og bra er det - er i uke 33. (Blir de mer regelmessige stoppes det på sykehus) Det er når forstervannet går (stimulerer ofte til rier), eller når rien i seg selv starter det er sikkrest tegn på at en er på veg inn i fødsel. Eneste en skal unngå er å ha sex- har jeg hørt. Det er sikkert fordi sperm har modningsfaktorer mtp rier. Men vertifiser gjerne med JM! Jeg har også en veninne som gikk 8 uker etter slimproppen gikk til baby kom.......Og hun måtte settes igang.. Jeg har nå fått en forventning om at det kansje skjer snart- gjør nok ventetida litt lenger! Lykke til!
to gutter og ei jente Skrevet 21. mars 2010 #5 Skrevet 21. mars 2010 takk. snakket med føden og de sa at om riene begynte kom de til og ta hun ut nå. er 34 pluss 4 dager! så får vell bare vente og se da....
3smaa Skrevet 21. mars 2010 #6 Skrevet 21. mars 2010 Det lurer jeg også på, har det samme som deg og den var også på lik størrelse av en tyggegummi.
Isabella.04.10 Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 21. mars 2010 Oi! Har alltid trodd at slimproppen var sånn 1 dl med slim ca flere som nevner størrelsen på en tyggegummi, det var nok mer en hubba bubba jeg hadde ...men det var helt kritthvitt. Så for meg at det skulle være helt blankt. 21 dager igjen, og er ganske klar til å føde!! Men håper jeg klarer å holde henne inne til terminen, så søstra mi kan støtte meg under fødselen. Ikke lett når hele slekta bor på andre siden av landet :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå