Gå til innhold

Har noen her noen gang smakt på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Avføring? Jeg har aldri smakt, men har en litt sånn rar tanke at jeg liksom må PRØVE å gjøre det en gang, bare for å ha gjort det liksom. Noen andre som har prøvd eller tenker sånn som meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Men jeg kan noen ganger få et infall at nå skal jeg klippa av meg alt håret. Har ikke lyst til å være skalla, men jeg tenker at det må være en perfekt måte å utagere. Skjønner Britney fryktlig godt.

Skrevet

Jepp, jeg har smakt. Dog var det i 1987 eller noe sånt da....

Skrevet

Nei, men jeg hadde en hund som elsket og slukte alt han kom over av avføring. Ånden hans stinka f****.. Det er virkelig ikke å anbefale.

Skrevet

Tydelig at hunden din hadde underskudd på et eller annet av ernæring

Skrevet

Aldri følt den trangen nei, men hvis du har såååååå lyst så go for it, men vær forberedt på dårlig mage noen dager etterpå og jeg hadde nok spydd også, så tenk deg tanken på å spy opp din egen bæsj som kanskje tar turen innom nesa også på veg ut, nice :)

Skrevet

Ja, det har du gjort. Men et lite glass champagne i dåp, DET er fy det... Æsj, så ekkel du er lunapuna!

Skrevet

Ja, han var stappfull av orm også. Nam nam..

Skrevet

Jeg var på overnatting hos bestemor en gang. Jeg var rundt et år, og lå i sprinkelseng ved siden av dobbelsenget til bestemor og bestefar. Det var midt på natten. Bestemor våknet av at jeg romsterte og styrte noe voldsomt bort i sengen min, det var mørkt, så hun så ikke hva jeg styrte med. Men hun tenkte jaja, hun får bare styre. Etter en stund brer lukten av bæsj seg i rommet. Bestemor slår på lyset for å skifte bleie.

Og blir møtt med et sikkert veldig hyggelig syn. Jeg hadde drdd all bæsjen opp av bleia. Klint til hele senga, hele dyna, veggen - og meg selv. Var så brun i ansiktet at det eneste hun så var de to tennene jeg hadde i underkjeven som lyste ut i rommet.

Så,. ja, jeg har nok helt sikkert smakt på min egen bæsj;)

Skrevet

Og for de som ikke fikk det med seg i nicket så er lunapuna født i 85.

Så hvis hun spiste avføring i 1987, så var hun TO år!

Så slapp av du anonym under her ;)

Skrevet

Jeg gikk forøvrig på skole med en rar skrue som i voksen alder hadde smakt på sin egen bæsj. Han sa det smakte meget intenst og beskt, med et hint av nøtter. mmmm

Skrevet

HEHEHEHEH...LOLOLOLOL...Det kan jeg tenke meg var et aldeles vakkert syn for hu bestemor :)

Skrevet

hehe, det var akkurat det samme jeg gjorde, men jeg var høflig nok til å gjøre det hjemme hos mamma og pappa :P

Ikke husker jeg noe av det heller, kun bilder og historien om det.

Skrevet

Skulle virkelig ønske at Hi kunne skrevet i overskriften hva inlegget handlet om, slik at jeg kunne slippe å lese dette!

Skjønner at små barn kan spise bæsj, men voksne damer? WTF!

Skrevet

Da bør HI google "Two girls one cup".

Tror vedkommende vil ha stor glede av den.

Skrevet

Ja, fy faen, jeg ble lurt til å se den en gang. Det er bare helt utrolig, grusomt kvalmt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...