Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Ja ja, som den typiske alenemoren som jeg er, så må jeg finne på ting å sysselsette meg med på kvelds tid, etter at lille snuppa er i seng. Så hva annet enn å rydde litt i veska mi!!!! -Og der var det mye rart....hehe.. Herregud så mye vi jenter har av spessielle ting i veska- Vi bærer jo med oss et helt liv nesten !!! For ikke å snakke om hva vi skulle gjort UTEN veska!!! Det overasket meg litt faktisk, for jeg fant ting i den fra 1 år tilbake,...Som jeg egentlig har gått å letet litt etter, men hvem i alle dager skulle finne på å lete i VESKA, liksom ??!!!!! Hehe... Vel, her er min liste: Sminkepung ( maskara, lippgloss i div nyanser, med og uten glitter, lite speil, lilla øyenskygge, neglfil, lilla negllakk) Pengepung Solbriller Nøkler 2 penner Liten notisblokk 1pk tyggis 1pk pastiller Hårstrikk Håndkrem Filofax Mobiltlf Briller i etui MP3 spilleren Flaske vann 3 bleier Pk våtservietter 2 smokker Liten fargerik rangle bamse Rosin eske Konsertbillett (fra 7 mnd tilbake) 1 knapp fra en jakke 3 kino billetter (fra 3 mnd tilbake) Gavekort fra `meg og magen` ..... samt litt rusk...hehe Det var deilig å få ryddet opp litt i både små og store rom og lommer Så da er spørsmålet mitt til deg, sånn en seeeen lørdags kveld: Hva har du egentlig i din veske ???
Gjest Ambivalent Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 Sigaretter 2 Lightre Mp3 spiller + skullcandy headset Kamera Ledning til kameraet Noen batteri Solbriller Lommebok Busskort Tyggegummi Nøkler Og litt rusk:)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Jeg har vel egentlig sluttet med veske, for jeg går aldri ut uten barnevogn. Putter derfor penger, nøkler og telefon ned i vogna eller stelleveska. men sjekket veska jeg brukte før baby ble født (har jo ikke ryddet i den ...), og der var det mye rart: en ødelagt penn mp3-spiller batterier til mp3-spiller, etc solbriller resepter maaaange kvitteringer en blyant to pk papirlommetørkler en bursdagsinvitasjon kopi av foreldrepengersøknad leppepomade leppestift 2 stk lippgloss håndkrem og masse rusk
Tommage♀♂ Skrevet 21. mars 2010 #4 Skrevet 21. mars 2010 Hm, skal si dere har mye i veska! lommebok mobil leppepomade nøkler noen mynter flaxlodd med 500,- i gevinst, som jeg aldri somler meg til å levere inn Det er standardveska mi. Havner det noe annet i plukker jeg det ut når jeg kommer hjem.
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. mars 2010 #5 Skrevet 21. mars 2010 He he ja det er rart hvor masse som ender opp i veska =) Jeg har nå i min nye flotte veske =P filofax sprittusj og 5-6 kulepenner gul blokk målebånd rabattkort på de fleste apotekene kortetui ricola fotoapparat paracet og ibux locobase repair mobilladeren hårstrikk huske og handlelapper småpenger pez tanntråd og papiret etter 1 eller 2 herlige sjokoladepåskeegg =D
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #6 Skrevet 22. mars 2010 Haha, dette var en god idé. Jeg er ikke lenger så bekymret over eget innhold nå. lommebok bilnøkler husnøkler handsfree til mobil hårspenne markeringstusj en pinne (forært av min sønn) ikoner fra en ortodokskirke jeg besøkte under utenlandstur 3 lipglosser etui solbriller polett til handlevogn i butikk 1 leppepomade En liten boks truseinlegg en kulepennkork oyster card (London tube) tre gammel handleliste en antibac våtservitt (forært av fosterbarn) fargelapper til pensumbøker to lapper med forslag til masteroppgavetitler to visittkort to fargeprøver fra Jotun 5 gamle kvitteringer en lapp med albanske gloser ett location menykort fra kino en gummistrikk en lekebil og en Sid (figur fra "istid") Oi, tid for opprydning, ja. Takk :-)
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2010 #7 Skrevet 22. mars 2010 og en tommestokk og en bit av et ødelagt cd-cover i et siderom... rett skal være rett hilsen anonym 12.22
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #8 Skrevet 23. mars 2010 Jeg har ikke veske jeg Neida jeg har 2 stykker til og med men de er aldri i bruk så de er veldig tomme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå