Gå til innhold

Noen med psoriasis her? trenger litt hjelp.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

har under begge fotsålene mine. og i dag har det sprukket skikkelig. 3 store dype sprekker midt under ene foten. gjør skikkelig vondt å gå. Hva kan jeg smøre med? Til nå har jeg ikke smurt med noen ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke, men kjenner to som har.

Du kan godt bruke en feit krem på enn så lenge. Men kom deg til legen å få noen skikkelige salver. Daivobet og Daivonex er det mange som bruker.

Skrevet

Hvorfor tror du det er psoriasis? Har du det til vanlig?

Skrevet

Når det er så ille ville jeg gått til en fotpleier, eller legen. Men en feit krem, feks rød apobase er sikkert bra.

Skrevet

har fått det bekreftet av hudlege for mange år siden så det er det jeg har. Smørte leng med Betnovat, Daivonex og daivobet...var det det de het tro.....men så dabbet det av....huden ble så fryktelig tynn syntes jeg at det kunne gjøre veldig vondt. Nå smører jeg med en tykk krem sånn en sjelden gang viss jeg føler det er skikkelig ille. men i dag sprakk huden sånn plutselig....og det svir og gjør skikkelig vondt nå!

Skrevet

må bestille meg en legetime på mandag....men lurte litt på hvilke kremer dere smører med og hva som funker best......

Skrevet

Jeg har psoriasis og smører med rød apobase, men har ikke under føttene da. Steroidkremene du har brukt har desverre en lei bivirkning, de gjør huden tynn og skjør.

Skrevet

Jeg har også hatt psoriasisi mange år, og selvfølgelig brukt kortison kremer som ødelegger huden...

For ett år siden kom jeg over Nuskin produkter, og etter det har jeg ikke brukt kortison! ( kastet alle kortisonkremene mine før jul...!!)

De produktene jeg bruker er satt sammen av planter som medisinkvinnene i urskogen bruker....

Det som er med nuskin er at de bare selger via distributører, men ta kontakt med meg så kan jeg hjelpe deg! Jeg har registrert meg på nett og bestiller derfor varene til innpris og får de levert på døra.

De er virkelig verdt ett forsøk, jeg har prøvd "alt" før jeg prøvde dette!

Skrevet

ok. skal høre med legen nå til uka om hva jeg skal gjøre. plutselig tar jeg kontakt med deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...