Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Har akkurat sett filmen "Twilight" New Moon. Ble forelsket i den første og måtte selfølgelig se den neste. Tenk om man kunne oppleve den type kjærlighet i livet. Jeg har selvføgelig vært forelsket jeg også. Både i ekser om i min mann- men etterhvert så blir jo denne forelskelsen borte. Tenk på hvordan det vil være å kjenne de små sommerfuglene, tenke på den deilige kroppen og berøringene. De små illigene. Dere er heldige dere som fortsatt er forelsket og får kjenne på denne følelsen. ..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå