Anne-B. Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Brrrrr! Pierce Brosnan er mye mer sexy i The Matador enn som James Bond. Og nå fikk jeg lyst på Margaritas!
Rampongi Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 hmpf.. du kan få ham for meg ja.. men jeg tar gjerne en margarita eller noe i den duren
blomstre Skrevet 20. mars 2010 #4 Skrevet 20. mars 2010 ...og her ser man på Mel Gibson og drikker Tequila Sunrise :-)
Patetica fåkksi Skrevet 20. mars 2010 #5 Skrevet 20. mars 2010 Jeg kjente en gang en Margarita, hun kan du få gratis av meg. Det betyr forresten prestekrage (blomsten).
Patetica fåkksi Skrevet 20. mars 2010 #6 Skrevet 20. mars 2010 ...og jeg ser på en film som heter XXY, tror den er fra Argentina for de sier cashe i stedet for caye. Ingen manneperler sålangt hvertfall.
Anne-B. Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 21. mars 2010 Ja, det visste jeg faktisk. Vi har jo en meget kjent sommerblomst her i Norge som heter Margeritter og. Men jeg mente selvfølgelig drinken, som jeg skal lepje i meg av hjertets lyst når jeg bare får født og blir passe ammefri..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå