Gå til innhold

Cherry coke er bare såå patetisk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å maser opp og opp igjen om det forholdet hun er i.

Hva med å driiiite i heile greia?

Hvem bryr seg?Hadde en gang sansen for hun, men nå..not so much.

Stakkars meg, hva gjør jeg, er jeg forelsket, er han? blablabla

.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva i alle dager er det du snakker om? LITT mye vin i kveld eller?

Skrevet

Tydelig at du er driiitmisunnelig for at hun har funnet kjærligeten, mens du sitter ensom og alene kveld etter kveld!

Skrevet

Hvem faen er Cherry Coke? Er det Cherry Cole du mener?

Skrevet

Misunnelig? Ha! På ei dame som ikke har ryggrad? Syntes hun virket som ei tøff og laidback dame, men nå. Uff.

Skrevet

Gudbedre Annie, du glimter virkelig til innimellom.

God bedring.

Skrevet

Er det mulig? Hva med å gi faen å lese innlegg som ikke interesserer deg?!

Gjest Tale30
Skrevet

Uansett hva hun har gjort så har hun vel tusen ganger mer ryggrad enn en person som anonymt henger ut andre på nett.

Skrevet

Har du vært singel litt for lenge, Hi?

Skrevet

Litt enig med Hi. Ikke bare når det gjelder cherry coke, men generelt. Hva med å snakke med fyren man er sammen med eller forelska i . Hva hjelper det å sutre her inne?

Gjest Tale30
Skrevet

Det er jo det folk gjør.. Man sutrer, får råd, hører på andre sutre og gir råd.

Det er jo bare dumhet om man skal legge ut om panikken sin til den man er forelsket i. Misforstå meg rett. Man skal være åpen og ærlig om hva man føler, men skal man mase, så skal det ikke være til den man ønsker et forhold til.

Syns heller ikke at Cherry Coke på noen måte har touchet patetisk i sine innlegg om kjærligheten. Det er bare sjarmerende.

Skrevet

Et eget innlegg? Kun til meg? Tusen takk HI, tror ikke det har skjedd før =)

Jo, skjønner at jeg kan bli litt masete, men jeg er jente, og full av følelser=) Kommer sikkert flere innlegg fra denne kanten , så bare bit det i deg ;-)

Skrevet

Hadde forresten vært litt tøft om du bommet på anonymknappen ;-) Ble veldig nysgjerrig på hvem du er.

Skrevet

Egentlig synes jeg innlegget til HI var ganske så patetisk, jeg ;) Helt enig med CC, det er i slike innlegg jeg skulle ønske innlegger bommet totalt på anonymknappen haha.

Skrevet

Cherry Coke er da slett ikke patetisk. Det er derimot ganske så stakkasrlig å lage hovedinnlegget i denne tråden. Det sier litt om hvor fattig HI sitt liv er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...