Gå til innhold

er dere i 2 tri enda?


carina86

Anbefalte innlegg

hei hei,

idag har jeg nådd det første målet, jeg er 12uker på vei,

noen av dere som har kommet dere over den første kneika

gratulerer i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

 

Jeg har 3-4 dager igjen. Er 12 uker på tirsdag eller onsdag :-).

Skal på ul på fredag. Ber til gud om at jeg kan senke skuldrene litt og være lykkeligere enn noen sinne når jeg går fra ul.

 

Aldri har jeg ønsket meg noe sterkere at dette skal gå bra!

 

KIem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går inn i uke 14 på onsdag... Storkoser meg, men skulle ønske jeg merka mer til rusket i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg passerte 12 uker på fredag, og var på ultralyd i dag.

Det var helt fantastisk å se den lille babyen vår og se hvor mye liv og bevegelse det var.

 

Gratulerer til alle som har kommet så langt!

Håper dere andre følger etter snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er endelig i uke 13! Godt å kunne fortelle det til folk rundt oss, for jeg har nok lagt meg litt ut ;)

 

Var på UL for en uke siden og alt så bra ut, så nå er det bare å kose seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I følge legen er jeg det, men i følge mine egne beregninger har jeg fem dager igjen. Jeg hadde 35 dagers syklus, og vet også nøyaktig hvilken da befruktningen skjedde.. men etter UL i går der alt så aldeles strålende ut er jeg (nesten) ikke i tvil om at jeg snart er i andre trimester og at dette skal gå bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles litt uvirkelig, men jeg er uke 13 idag jeg, en uke inn i 2. trimester! Ny rekord for meg som har mistet 3 ganger i uke 6-7 tidligere.. Magen vokser, det samme gjør brystene, så jeg velger å tro på at det skal gå bra denne gangen. Den 10. måned av 2010 betyr lykke for oss alle! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig over den første kneika. Har aldri vært gravid før, men kjenner mange som har mistet så jeg har vært bekrymret for å ha blødd hver gang jeg har gått på do. Håper jeg kan slutte å tenke på det og heller glede meg over at alt er vel. Kjenner lite til den lille og har ikke hatt noen problemer utenom tretthet igjennom hele 1 trimester, har mao vært heldig! Nå gjenstår det å fortelle den stor nyheten til våre nærmeste. Vi har holdt det hemmelig for alle utenom sjefen til nå, men begynner vel å bli på tide å fortelle nyheten til de blivende besteforeldre, onkler og tanter - det blir STORT:) Første barnebarn på begge sider. Gleder meg til å se reaksjonen deres for de har garantert ikke forventet dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12+2 i dag.. deilig! Ultralyd på tirsdag her også :) Vannvittig med sommerfugler i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...