Bumblebeee Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Er du her fremdeles? Hvordan går det med deg, du har vel vært på UL for lenge siden nå? Klem
Zeke Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 hei så koslig å bli husket på. Joda er her enda, tenkte jeg skulle sende tilbake den nå er over 24 uker så nå kjenner jeg spark hver dag. Vært på 4 UL til nå å det ser bra ut til nå, klarer nok ikke å slappe heilt av før ungen er ute mne deilig å kjenne sparka hver dag.Skal på 3D om tre uker, gleder meg. Hvordan går det med deg da, veit du kjønnet,og hvor lang tid har du igjen nå? Har byttet nick så derfor har du kanskje ikke sett så mye til meg he he he
Bumblebeee Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2010 Ååå, har du byttet nick! Det forklarer jo saken:) Over 24 uker allerede, det går jammen unna. Vet du om det er gutt eller jente? Hva er det du har fra før igjen? Jeg er akkurat 35 uker i morgen, så det går fort fremover. Venter gutt denne gangen, kjempegøy, men ikke så enkelt å bli enige om navn. Det haster ikke å få tilbake den angelsounden, send den når du får tid du:)
Zeke Skrevet 20. mars 2010 #4 Skrevet 20. mars 2010 Er litt overtroisk så ville vente til over 24 uker, trur liksom ikke enda at dette skal gå bra, veit dt teit men. Har to gutter, når vi var på UL så lå den med navlestrengen mlm beina så uansett hvor mye hu dytta på den klemte den igjen beina Sansynlig blir det vel en gutt siden me har det fra før men.... satser på å få vite det på 3D UL , men hvis ikke blir det en hemlighet som det var med de to andre. Heldigris 35 uker alt, det har gått fort, misunner deg. Det med navn er KJEMPE vansklig, har mange navn men mannen min vraker de alle sammen Hvilken navn liker du da? Akkorat nå er jeg veldig lite ute av huset pga av bekken osv , men skal prøve å få sendt den snart, guttene liker å høre "søsken" som de sier av og til så det hender de lyter på magen med den men si i fra hvis du trenger den eller skal låne den bort til noen andre så skal jeg få sendt den kjappt altså. Ellers da, hvordan går det?
Bumblebeee Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2010 Nei, kjære deg, kos deg med den så lenge du vil du. Trenger den ikke før jeg skal ha nr 3, og det blir jo en stund til;) Dere får nok vite kjønn på 3D. Jeg var på mange UL med snuppa uten at de klarte å se hva det var, men på 3D så vi det veldig tydelig. Spennende! Jeg har vel egentlig satt meg fast i et spor der jeg kun klarer å tenke på babyen som Mathias....vet det er et topplistenavn, men jeg liker det så godt. Og så passer det så godt til storesøster (Madeleine) synes jeg. Får håpe mannen er enig med meg, har veldig lyst å ha navnet klart når han kommer. Lykke til videre! Skjønner at du ikke helt tør å tro, men nå går det bra. Babyen er jo snart så stor at den kan klare seg utenfor magen også, tenk det! Jeg har tro på deg! Vi "sees" nok her inne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå