Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Vi er relativt unge. Han er i førtiåra, og har kone og to små barn. Venninnen min er hodestups forelska. Syns så synd på kona (og barna) hans
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 Ekke din sak så drit i det og bruk tiden din på noe mer fornuftig
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #3 Skrevet 20. mars 2010 Synd det ikke er han som bestemmer om hun får lappen eller ei. da hadde det vært verdt det, liksom..
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #5 Skrevet 20. mars 2010 Det er aldri lurt å ha sex med gifte menn. Men han knuller sikkert flere småpiker, tenker jeg... Æsj...
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #7 Skrevet 20. mars 2010 Kan vel ikke akkurat si at jeg bruker tiden min på det, annet enn at jeg brukte ett minutt på å skrive dette innlegget. Synes synd på kona, men det betyr ikke at bruker tiden min på å gå rundt å synes synd på hu.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #8 Skrevet 20. mars 2010 Sant det 21:14, men hu får "gratis" kjøretimer da. De kjører på laange turer, og enten betaler hu ingenting eller så betaler hu bare ordinær pris.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #9 Skrevet 20. mars 2010 Og det var interessant for oss fordi.......???? Herregud så misunnelig du er! Lyser lang vei!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #10 Skrevet 20. mars 2010 Er det ikke en kjent sak da, at et lett kan oppstå søt musikk i lærekjøre bilen :-)
2 små og en undulat Skrevet 20. mars 2010 #11 Skrevet 20. mars 2010 Umoralsk kan man vel si.. Men måtte le litt da jeg leste innlegget. Min bror er resultat av akkurat det samme;) Pappa hadde kone og et barn da han var kjørelærer for min mor. Pappa var over 40, min mor 19 år og det endte med at pappa flyttet fra kona si. "Plutselig" kom min bror og jeg kom 4 år senere. Det hele var dømt til å mislykkes og foreldrene mine skilte lag da jeg var 6 år. Håper venninna di skjønner at det ikke er fremtid i det hun driver med og at hun lar kjørelæreren være.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #12 Skrevet 20. mars 2010 Vel, litt interessant må det vel tydeligvis ha vært for deg siden du klikket deg inn på innlegget Kan ikke si jeg er så veldig sjalu heller gitt, har mannen min jeg, og har liten lyst til å pule min kjørelærer, hehe.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #13 Skrevet 20. mars 2010 Hehe Høres ut som gamle kjørelæreren min i Sandefjord.. Han var sånn, rabatterte kjøretimer om han fikk litt annen betaling av småjentene. Hjemme satt den nydeligste kona og 2 skjønne intetanende barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå