Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke så glad i den gule pynten, men ungene kan nesten ikke vente med å finne frem kyllingene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri. Seff, pynten ungene kommer hjem med får jo stå fremme! Men jeg har ikke noe "påskelager" i kjelleren.

Skrevet

He he, samme her, masse dorull stæsj fra barnehage og skole - kommer ikke unna. Men det er jo litt hyggelig da..

Skrevet

Hehe, det er jo det. Hjemme hos svigers ser det ut som en nisse har eksplodert til jul og til påske ser det ut som en kylling har eksplodert.

Og hjemme hos meg finner man noen dorullnisser eller nøstekyllinger, hehe.

Skrevet

Pleier å legge på gule duker med søte kyllinger på , kjøpe gule påskeblomster og noen enkle kyllinger og påske-egg til skjærtorsdag og tar bort 1 påskedag .-)

Kjekt å pynte litt :-)

Skrevet

Nå har vi ikke så mye pynt akkurat, men jeg renger med det kommer vel fram til fredag tenker jeg (ungene har med hjem det de har laget i bhg)...eller søndag.

Skrevet

Begynte å pynte for en uke siden. Har faktisk tre esker med pynt. (Alt skal ikke ut, da.) Men ikke så mye av den knallgule pynten, men en del pastellfarger. Så kanskje litt mer vårpynt enn påskepynt en del av det.

Skrevet

Signerer ippemokjære<3

Er ikke noe påskedame:-p

Skrevet

Jeg pynter ikke til påske, liker ikke gult og påskepynt. Pynter med det ungene har laget på barnehage og skole, så har jeg litt påskepynt som ikke er gult da.

Skrevet

Vi pyner ikke til påsken hjemme. Tar med oss all moroa som lage i bhg på hytta. Er der i påsken og pynter der.

Er en grei tradisjon som gjør at vi slipper å oppbevare alt for mye pynt hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...