Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Skal laste ned Avast tenkte jeg,hørt mye bra om det.. For norton min har gått ut,så nå er ikke pc min beskytta mot noe.. Men skjønner ikke hvordan jeg skal får gjort det bare?Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 Last ned fra her http://www.avast.com/free-antivirus-download
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #3 Skrevet 20. mars 2010 Tusen takk:)Nå er det gjort,og det gikk kjempelett:) Tusen tusen tusen takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå