linnini Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 aldrig hørt om det førselv om jeg er 2.gans fødene... noen som gidder å forklare meg?
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 Stripping er vel når JM "røsker" litt i underlivet ditt.. hehe, det hørtes grusomt ut! det er vel for å modne og åpne litt tror jeg? om jeg ikke tar helt feil?
linnini Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2010 men hvorfor gjør de det?? jm har aldrig nevnt noe om det for meg?? er det noe dere ber om selv ?
FrkBomst&Frø Skrevet 20. mars 2010 #4 Skrevet 20. mars 2010 Stripping er når jm røsker litt i livmortappen, for å åpne og forhåpentlig fremskyndte fødsel. Gjør visst veldig vondt, spesielt hvis man ikke er moden og/eller er førstegangs.
linnini Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2010 er det noe man ber om da eller??? trodde de fleste leger jm ville at fødselen skulle starte av seg selv og at de ikke gjoede noe for å fremskynde den før evnt. overtid?? lurer fælt jeg: )
Gjest Skrevet 20. mars 2010 #6 Skrevet 20. mars 2010 Jm strippet meg da jeg var 13 dager på overtid med førstemann. Gjorde det ved å røske i livmorhalsen. Gjorde sånn passe vondt. Dette gjøres vell for å starte fødsel. Våknet med rier dagen etter. tror man kan spørre om det, men vanlig er det vell ikke. De fleste fødsler har best av å starte naturlig. Men på overtid kan det være greit med litt hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå