Gå til innhold

HURRA!!! Karin er ute av farmen!!!:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorofr hurra?

Skrevet

Lurer jeg også på.

Skrevet

Det er ikke noe å rope hurra for... :s

Jeg likte hun..

Skrevet

Jeg også. Syns hun fortjener flere uker på farmen.

Skrevet

Ingen ting å rope hurra for det vel!

Håper det blir et H#%&"% for Silje resten av tiden hun er der. Fy for ei bitch...

Skrevet

Er vel Silje som er HI;)

Skrevet

Nei det var dumt synes jeg :(

Skrevet

Må du røpe alt her inne? Er en grunn til at reprisene går på søndag kveld da

Skrevet

Håper titten-tei Silje ryker neste Lørdag

Skrevet

Sorty, men Eirik går ut av farmen pga sykdom og gjett hvem som kommer inn igjen? Jo akkurat ja; Karen ;)

Synd det HI!

Skrevet

Å hvordan vet du det ANNIE 21.20??

Tviler på at Karin kommer inn igjen, å gjør hun det, så håper jeg virkelig hun går på huet å rævva ut igjen!!

Makan til selvdigger, flørtepus og falsk kvinnemenneske kal du lete leeeeeenge etter!

Skrevet

Någen så e sjalu på at guttane likte na å at hu e ei flotte dama å se te:)

Skrevet

Hadde jeg vært Tone Gudrun, hadde jeg klippet av håret på Silje mens hun sov, og klippet hull på alle buksene og trusene hennes midt på. For ei ekkel jente!

Karin er ei super jente, en skikkelig vinnerkandidat.

Skrevet

Jeg syns ikke Karin er noe fin, jeg. Det er jammen godt man har forskjellig smak, for jeg hadde aldri snudd meg etter henne på gata. Hadde aldri i livet kalt henne for flott.

Når det er sagt, var det ikke rettferdig at hun gikk ut. Silje burde vært ute, så tragisk som hun er.

Skrevet

Ville heller sett Silje ute ja! Men godt ikke Tone G røk. Skjønner likevel ikke hun falt for Siljes skitne spill....

Skrevet

Det er helt ufattelig at dere ikke ser sammenhengen og ser hva som faktisk skjedde. legg sammen de små tingene Karin sier underveis, og ikke bare hva kameracruet filmer.

I den siste samtalen med silje,karin og tone da de sto på tvekampen, da ble jo Karin konfrontert med hva hun hadde sagt om Tone. Det var ikke bare skittent spill fra Silje. Selvom jeg ikke takler Silje, så fortjente absolutt Karin å gå. sånn baksnakking, og egling på guttane.. normalt ville ei som gikk sagt til Tone at det går bra, bare klar deg sjøl og vinn hele greia. men NEI..hørte dere hva karin sa?? husk HEVN! altså har hun liten innsigt for andres følelser. hvordan skal Tone vinne, om hun blir som Karin??

Skrevet

signerer deg annie 09.52!!!!

Skrevet

Tror nok Silje og Karin er like sleipe begge to. Når Karin blir konfrontert med at hun hadde sagt at Silje burde velge Tone som førstekjempe, så benektet hun ikke det. hun sa bare at hun aldri hadde sagt at hun og Tone ikke var venninner. unngikk spørsmålet, m.a.o.

Skrevet

Bruk hodet litt da !!

Dersom Silje har gått til Karin og sagt; "skal jeg velge deg eller Tone G. til førstekjempe??", så svarer da ikke Karin at hun skal velge seg...

Silje er ei sleip, sleip jente.... Men karma rules... ;)

Skrevet

Karin påstod at hun hadde sagt til Silje at hun regnet med å bli førstekjempe selv. Det strider jo litt i mot den forklaringen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...