Gå til innhold

Klikker av farmen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud så usympatiske noen mennesker er. Trenger vel ikke nevne navn..!

 

Håper det er noe i karma!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du snakker om silje?

Skrevet

Helt enig. Få kjerringa ut!

Skrevet

Liker ikke Silje, men Tone drun var jo ganske naiv som faktisk trodde på henne da.. :s

Skrevet

Det er akkurat sånn jeg vil uttale meg om DIB.

 

Det florerer av usympatiske bitcher her inne, som klarer å slenge dritt om de mest uskyldige spørsmål.

Skrevet

hva er det hun har gjort nå da? jeg har ikke fått sett på farmen av div grunner. kan noen oppdatere meg på hva som skjer?

Skrevet

Jeg tror det hun har gjort, er å spille Tone og Karin mot hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...