Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Herregud så usympatiske noen mennesker er. Trenger vel ikke nevne navn..! Håper det er noe i karma!!!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #5 Skrevet 20. mars 2010 Liker ikke Silje, men Tone drun var jo ganske naiv som faktisk trodde på henne da.. :s
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #6 Skrevet 20. mars 2010 Det er akkurat sånn jeg vil uttale meg om DIB. Det florerer av usympatiske bitcher her inne, som klarer å slenge dritt om de mest uskyldige spørsmål.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #7 Skrevet 20. mars 2010 hva er det hun har gjort nå da? jeg har ikke fått sett på farmen av div grunner. kan noen oppdatere meg på hva som skjer?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #10 Skrevet 20. mars 2010 Jeg tror det hun har gjort, er å spille Tone og Karin mot hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå