Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Var dere kvalmen dagene etterpå? Noen som har gjort dette selv hjemme? (med godkjenning av lege) Hvordan vet en at aborten er vellykket? Stusser på at kvalmen ikke er forsvunnet (var veldig kvalm under graviditeten). 2 dager siden aborten (fekk tabeletter). Noen som har erfaring?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 Jeg har tatt abort to ganger. Kvalmen ga seg med engang. Man vet ikke at aborten er vellykket, derfor anbefales det å ta en test etter 6 uker. En annen ting er om blødningen blir unormal. Min første abort er nå 6 år siden og dablødde jeg masse klumper i to uker. Min andre abort så blødde jeg i to dager og veldig sparsomt. Begge var vellykket. Hvordan har blødningen din vært? Mine var kirurgisk..
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #3 Skrevet 20. mars 2010 Har du tatt medisinsk abort? Det er ikke uvanlig å være litt uvel et par dager etter,men er du fortsatt kvalm i morgen/mandag bør du ringe inn til sjukehuset (du fikk et skriv med tlf nr?) og be de sjekke at alt er ute. Man "vet" det vet at det kommer endel blod, gjerne litt klumper. Vanskelig å vite om alt er ute, men som oftest går det greit når man er veldig kort på vei. Har du hatt utskraping burde du uansett ringe og høre, for da tror jeg ikke det er vanlig å være dårlig etterpå annet enn med en gang man har våknet fra narkosen.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #4 Skrevet 20. mars 2010 Abort to ganger. Du har tydligvis ikke lært. Morder....
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #5 Skrevet 20. mars 2010 20:21, er du helt sjuk i huet eller? Ikke tråkk ned folk som har vært gjennom noe vondt. Hva som skjer med egen kropp skal man selv kunne bestemme over! Pass ditt eget liv, og ikke oppfør deg som en dritt mot andre fordi de velger noe annet enn deg selv! Hilsen en annen som bestemmer selv over egen kropp og eget liv!
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 20. mars 2010 #6 Skrevet 20. mars 2010 20.21 herregud!!!!!!!!! hva faen vet du om grunnen til hun som tok abort tok abort??? du har ikke rett til og uttale deg om noe du ikke har peiling på. kanskje det var resultat av voldtekt, eller gravid som 13 åring, eller missdannelser på foster som ikke gjorde det levedytig?? hold kjeften og gå og legg deg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå