Gå til innhold

Noen som vet? Sofa..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en utrolig fin og romslig sofa i semsket skinn, eller hva det heter. Noe lignende i hvertfall! :-P Jeg er veldig glad i denne sofaen, men den er lite praktisk når det kommer en baby i hus. Den er veldig lys av farge.

Cluet er at jeg ønsker meg en mørkebrun skinnsofa hvis/når jeg skal bytte denne ut, men så syns jeg alle sofaer er så små! :-/

Så kom jeg på hinn dagen, at kanskje jeg kan trekke denne om i skinn? Da beholder jeg jo egentlig sofaen jeg elsker, men samtidig blir den ny og mer praktisk! :-)

Noen som har peiling på om dette lar seg gjøre? Noen som har gjort det? Har prøvd å google det, men fant ingenting! :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket merke er det,og hvor er den kjøpt?

Vet at det er en serie fra Ikea som man kan bytte stoff på, og en fra Skeidar.. Men om det går med skinn vet jeg ikke..

Er jo ikke såå ille med en lys sofa da, så lenge du ikke er overhysterisk om man søler eller noe.. :P

Skrevet

Husker ikke hvilket merke.. Er fra Living i hvertfall..

Trenger ikke være mulig fra butikken å skifte, men om det finnes noen som kler den i skinn rett og slett. :-)

Det er enormt mye arbeid med slike sofaer. Aner ikke hvor mange ganger jeg har renset den. Dritt jobb! :-/ Min datter har grist det meste i den, så jeg er ikke særlig overhysterisk! ;-)

*HI*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...