Gå til innhold

gode tips til reise mål med barn under to år....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og mann min vil på ferie i år. det er to år siden vi reiste på ferie sammen og da gikk jeg gravid.

i år vil vi reise på familie ferie med sønn vår som fyller to i september, men vi vet ikke helt hvor vi skal reise.

noen her som har tips til hvor man reiser med barn under to år på ferie hvor barna også får glede av ferien? :) lenge siden jeg var på ferie med min mamma og pappa. men husker vi reiste til lilleputt hammer og det var jo kjempe gøy. men mann min vil til andre land. danmark, sverige eller finland...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har reist på ferie med barn under to år?

Skrevet

Hei, vi skal på ferie til København i sommer med en som blir to år i august. Vi lurte lenge på hva vi skulle gjøre, syden tror vi han (og vi) får mer glede av når han er større, legoland etc også når han blir større. Vurderte å leie hytte i Danmark eller Sverige, men redd for å kjede oss hehe. Så det blir København, tror det kommer til å bli kjempekos, leilighetshotell, tivoli, zoo, akvarium, shopping for mor og pølser til far ;) Lykke til

Skrevet

lalandia i billund? ser drit bra ut der, har kjempe lyst å dra dit selv, men er 3 år da.. men sjekk det ut ihverfall:) rett ved legoland:)

vi har vært på mallorca når min var 8 mnd gikk suuuupert:)

tunisia for en uke siden, et helvete.. han var syk nesten hele tiden og kunne nesten ikke spise noe av maten der :(:(

Skrevet

ja jeg hadde håpet påaktiiteter for alle :) motorsport til far, avslapping til meg og gøy med dyr og karuseller(egnet til små barn) for sønn vår :) kanskje danmark er rette plassen for oss? :) takk for svar :)

Skrevet

Vi har vært både i Sverige (Dyreparken i Eskilstuna), Danmark (Tivoli) med båt og Hellas og Thailand samt campingturer i Norge med snuppa før hun fylte 2 år. Alle turene har vært fine og vi har kost oss på tur. Så lenge man innretter seg etter barnet og tar hensyn til minstemann på tur så går det som regel veldig fint å reise med småtroll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...