Gå til innhold

Små "kviser" på overarmene.. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen erfaring med små prikker på overarmene? Jeg hadde det for noen år tilbake, og nå i svangerskapet har de kommet tilbake. Kan klemmes på, men da kommer det bare flere.. Lite vakkert, hele armen blir jo "prikkete" og spraglete og ikke myk som den var før. :( Er det hormonelt eller? Vil ha de vekk!!

Videoannonse
Annonse
Gjest jentebabymars *fødeklar*
Skrevet

Ikke alene! :S

Jeg har fått det i armhulen, små røde prikker og "kviser" innimellom. Det er mindre pent kan man si. Legen sier det er homonelt, så satser på at de går vekk etter graviditeten. Heldigvis ikke lenge igjen! =)

Veldig pent å gå i topper som armene synes kan man si, hehe! Vi får nok bare holde ut! Hehe! =))

Skrevet

Godt å høre at det er flere.. Hehe. Skal si man skal "plages" med litt av hvert under graviditeten. Mannfolka BØR være takknemlige.. :D

Skrevet

Hei! Jeg har også sånne stygge kviselignende prikker på overarmene, spes den høyre:( Huden rundt er skjoldete og det syns ganske godt. Føler meg ikke særlig fin i kortermede topper eller singleter.. Hadde også dette før jeg ble gravid og kan ikke se om det har blitt verre etter graviditeten. En hudlege fortalte meg at dette kunne være noe som heter keratosis pilaris, tilstoppede talgkjertler, og jeg fikk resept på en krem som heter aberela.. Brukte denne en liten stund og det ble noe bedre. Men siden denne kremen ikke skal brukes så ofte så har det kommet tilbake igjen:( Og nå tror jeg ikke at jeg kan bruke den pga graviditet. Skulle gjerne blitt kvitt det!!!! Tips tas imot:)

Det er så ille at jeg må sminke over når jeg skal pynte meg.. huff

Skrevet

Ja når jeg tenker meg om har jeg kanskje også hørt at det kan være avfallsstoffer som ikke svettes ut.. Tror det skulle hjelpe å svette (ikke så lett med bekkenløsning) og drikke mye vann.. Håper der går over i allefall, ikke så pent. Og FOR ALL DEL! IKKE klem på dem.. Da kommer det bare flere og flere.. Peeling er bedre :)

Skrevet

Sol hjelper! Jeg er alltid plaget av dette om vinteren (til en viss grad-ti ganger verre nå da jeg er gravid) men det pleier å forsvinne om våren/sommeren. Så brett opp armene og kom dere ut i vårsola ;)

Skrevet

Må innrømme at jeg klemte og styret fælt når disse kvisene først dukket opp, men jeg merket fort at det da kom flere:(( aaarrrgghhh

Føler ikke at det ser så ille ut akkurat i dag, men når jeg kjenner på armen så er det ruglete:( Tror også at sol hjelper, men det kommer jo tilbake igjen.. blæ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...