Gå til innhold

Hvilken stil har dere i hjemme deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjedelig sort hvitt og minimalistisk... ;-/

Stilig,ikke noe med det...men nå skla det males! Og jeg skal ha farver! Ene veggen skal bli lilla og den på motsatt side skal bli gul... hørest rart ut har jeg forstått,men det kommer til å bli sååå kult! :)

Skrevet

Akkurat nå er det litt hummer og kanari her hjemme. Noe nytt, noe brukt, noe lånt og noe som strengt tatt burde vært slengt på dungen for lenge siden.

Har ikke bodd her så lenge og har ikke så god råd, men når jeg finner meg noe større, og bedre, og får spart opp litt mer penger så skal det bli dreis på sakene :-D

Skrevet

Det blir sikkert stilig! Har selv hvite møbler, med en del brun pyng / kurver / rammer osv. Blir fort veldig kjedelig uten farger. Ønsker selv å male og freshe opp! Kunnet tenkt meg en lilla vegg selv, det er jo kjempe tøfft! Spesielt om man har en slik rullegardin, panelgardin, tapet (eller noe..) hengende på en liten del nedover veggen, med matchende lilla farge og mønster.

Skrevet

Ja,jeg gleder meg veldig til å begynne da!

Venter på de første 12 ukene er over,åsså hiver jeg meg over malingspannene fra den "Barbiereklamen". ;)

Jeg har funnet en kul tapet fra Eifjinger(tror det skrives sånn) som jeg kan tenke meg å kle et lerret med og henge opp noen "bilder" av det.

Ellers så er jeg glad i å ta bilder,og har tenkt å forstørre noen og legge farve på de og henge opp.

Litt kjekkt med egen kunst. :)

Skrevet

Gammelt, brukt og nytt; god blanding! ;)

Har ikke råd til å innrede i en bestemt stil, tar det jeg har/finner, og kjøper ikke nytt med mindre det jeg har er ødelagt/på høy tide å skifte ut.

Skrevet

Ingen stil men når jeg ser meg rundt er det mye brunt her. Lyse vegger, med litt farger i. Ikke minimalisme...

Skrevet

Fått høre jeg har likt Slettvoll. Ikke for hvitt og landstil men heller ikke minimalistisk.

Mange sier at de har aldri sett et finere hus enn vårt.

Blitt glad for å høre det :)

Skrevet

Det er jo n koslig tilbakemelding å få Candy girrrl. :)

Vi får også en del skryt,for her er jo pent og stilrent,men akk--nå er jeg møkkalei dette farveløse.

Skrevet

Slettvoll stil. Da litt mot den maskuline delen av slettvoll.

:)

Skrevet

Her er de veldig Home&Cotttage-stil, ellers noe fra Gant. Hvite "slitte" møbler. Et salongbord av eldgammelt treverk. Stor hvit lysekrone med prismer over spisestuen. Lang benk i gammelty slitt treverk på ene siden av spisebordet, med beige saueskinn. Fargene er hvitt, brunt og marineblått. På kjøkkenet/spisestuen er den ene veggen i fargen gustaviansk blå. Soverommet er grønt, i fargen laubær.

I gamle leiligheten var det veldig minimalistisk svart/hvitt. Så alt ble byttet ut her i desember, utrolig deilig. Og ble veldig fornøyd med litt farger. Alle rådet til lyse vegger hele veien så man ikke blir lei, men jeg angrer ikke et sekund. Ja til farger :)

Skrevet

Har en rekkehusleilighet fra 60-tallet og mange av møblene er også fra 60-tallet. T.o.m. barnerommene er retro-inspirert med tapeter fra Ferm Living. Liker å blande gammelt og nytt og eeelsker bokhyllene mine som går fra vegg til vegg (selv om mange syns bokhyller ser rotete ut). Kan ikke fordra rom som ser ut som om de er tatt rett ut fra en Bohus-brosjyre, liker at man kan se hvem som bor her.

Leiligheten min bli nok aldri avbildet i et interiørblad ... :-)

Skrevet

Ingen bestemt stil tror jeg. Jeg kjøper det jeg syns er fint, også blir det min stil.

Men det går mye i beige, hvitt, mørkebrunt, landlig stil. Litt lyseblått på kjøkkenet. En landlig, kontinental, klassisk stil muligens.

Jeg er utrolig glad i jord og naturfarger, men også litt landlige farger som rødt, turkis, mintgrønn, lyseblått og denslags.

Skrevet

Har vel det som interiørbransjen kaller "Klassisk".

Brun parkett, brun klassisk Sandvik spisestue og vitrineskap, Stor lysekrone, brune bord med litt utskjærinnger, gardiner og blomster og dill i vinduene. En slags stripete tapet på veggen, kontrastvegg med brokadetapet i lys gul/ hvit.

To store gullbeige lenestloler med puff i en del av stua. Sofaen er ganske gammel, mørkeblå 3+2. Klarer ikke kvitte meg med den - alt for god å sitte i :)

Kjøkkenet er fineste rommet i huset, mener jeg selv. IKEA ståt kjøkkeninnredning (hvit), med sort benkeplate, sorte store flis på gulvet og stor sort gassovn. Gardiner og kapper etter årstid, gjerne sterke farger på gardiner og tilbehør som brødboks, kopptuer osv. (viktig med samme farge, hehe.)Hvitt klassisk kjøkkenbord og stort hvitt vitrineskap fra IKEA.. Klassisk, ja, hehe... Tenkte lenge jeg ville ha hvite møbler på stuen og, men glad jeg ikke valgte det, blir fort skittent.

Vi har valgt tapet i hele huset :)

Gangen har lilla brokadetapet og grå "skifer"flis med litt lilla i. .Stor mørkeblå ytterdør

Vi har ulik farge på alle soverommene, et blåturkis, et lime og et i rosalilla. Vi har valgt å ha ulike farger på tapet i hvert rom, da får hvert rom sin sjarm.... :)

Kåken er helt ny, så mangler fremdeles litt dill, men det blir vel mer enn nok etter hvert...

Skrevet

Vi har barnerom stil. flyter av leker i hele stua, skimter vel sofa og andre møbler inniblant :)

Skrevet

Gammeldags hus, lister og tapeter, men moderne møbler.

Skrevet

Kjedelig.. Mørk parkett, hvite vegger.. Sofa og stoler i grått vevd ullstoff.. Mørkebrunt salongbord, offwhite raggteppe.. Pyntesaker i sølv eller glass, og en del orientalsk.. IKEA kjøkkeninnredning i bjørkefinér, svart benkeplate og fliser, hvitevarer i børsta stål.. Soverommene har lyse vegger og lyse gulv.. Badet er forferdelig stygt med lyseblå tapet fra 70tallet..

Gjest iliis
Skrevet

Her er det hvitt- chabby chic:) Tilgjorte slitte (hvite) møbler, lyskroner, sølv lysestaker ol:) Har litt lilla tillegspynt her også..:) Får mye skryt av hjemmet vårt....Å det varmer!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...