Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Jeg har en gutt på 7snart 8 år, han er opptatt av tissen sin, dette er vel vanlig igrunn. Men når det kommer en jente på besøk her så har han 2 ganger visst tissen sin , men gjør ikke dette til andre som jeg veit, har snakket med han om dette at dette får han ikke lov til. Men det rare er at det er bare med denne jenta som er 6 år som han gjør dette med, får selvf. lillebroren sin til dette også da. Er dette vanlig eller bør jeg søke hjelp.? Blir flau av dette, vil jo ikke at dette skal bli en sak slik at ikke barn får komme på besøk hit mer liksom, han er en god gutt egentlig. Noen som kan hjelpe meg her ,vær så snill?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 heeeelt vanlig!! Bak lukkede dører leker de sikkert tiss/rompe doktor også, veldig vanlig.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #3 Skrevet 20. mars 2010 Takk, føler meg så dum, vil liksom ikke at mine barn skal gjøre slikt. Blir sikklig flau, men vi gjorde kanskje slik selv når vi var små selv jenter også.Men trudde liksom at en 7/8 åring skjønnte at man IKKE gjør slik når man har besøk osv.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #5 Skrevet 20. mars 2010 Min gutt på 7,5 år holder ikke på med å vise den fram det jeg vet, men litt opptatt av den er han vel. Kan av og til kommentere den til oss om han lurer på noe eller noe sånt, og kan også plukke litt på den når han ser tv og ikke er seg selv helt bevisst. Da sier vi bare at han ikke skal plukke, det får han gjøre når han er alene.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #6 Skrevet 20. mars 2010 Kan ikke huske å ha opplevd det med min da han var på den alderen... 8-åringer vet da bedre enn det!?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #7 Skrevet 20. mars 2010 Det rare er at han gjør ikke slikt ellers, bare når hu jenta kommer. Han sa at han hadde glemt å lukke døra til do, den er rett utafor rommet hans, de satt å så på film. Gitt beskjed at skal han (leke ) med den i senga hans når han er aleine, å dette har gått greit til nå, ikke at jeg liker det men det er jo normalt at de "koser" med den slik å det gjør han aleine i senga, Nei får bare følge med på dette videre, takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå