Neni Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Kjennes ikke helt ut som fødselsrier ,men de er veldig sterke...Kjenner smertene helt ned til baksiden av lårene...må puste meg igjennom de.. Noen flere som har det sånn?? Er 2.gangs..
Neni Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2010 føler jeg vil vente litt...må se om det gir seg....har hatt det sånn ett par timer nå.... sterke kynnere har jeg hatt siden uke 20,men tenker kanskje dette er maserier??huff... Press nedover,verk og vondter i mage/ryggregion... Men de er liksom ikke like sterke som fødselsrier... Tankene raser igjennom hodet nå...og svetten renner!!
Gjest Skrevet 20. mars 2010 #4 Skrevet 20. mars 2010 Det er ikke veldig uvanlig om kynnerene gjør litt vondt når man er andregangs (trodde det var det, men etter samtale med jordmor må jeg moderere meg:) ) hvis de øker i styrke og er nogenlunde regelmessige så må du ringe føden slik at de kan forberede på en evt tidligfødsel eller stoppe riene. Ingen krise i uke 33, men absolutt best å vente noen uke5r til. Lykke til:)
Neni Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2010 øker ikke og er ikke regelmessige heller...så jeg venter litt... men kjenner det godt ja...skal føyes til at jeg har ekstrem BL i tillegg så kan være det også gjør sitt... Tusen takk for svar alle sammen:) puh!
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 20. mars 2010 #6 Skrevet 20. mars 2010 Jeg ville ringt føden snaretst! Selv opplevde jeg dette under forje svangerskap. Jeg fikk premature rier da jeg var 33 uker på vei. På kontroll viste det seg at jeg hadde 3 cm åpning. Da klarte de å stoppe fødselen. Jeg ville ikke vente så lenge at det kan være for sent.... Til tidligere man evt er kommet i fødselsfoløpet til enklere er det å stoppe den.
Neni Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 20. mars 2010 har roet seg litt nå...,men er murringer ennå... kjenner d godt i ryggen da...! Satser på det gir seg litt..., får eg d noe mer så ringer eg jordmor ja...Vil liksom ikke være hysterisk...,og synes ikke de er for vonde til eg tenker fødsel...,men der er tak i de ja!
Fullt hus :) Skrevet 20. mars 2010 #8 Skrevet 20. mars 2010 var innlagt i to dager når jeg var 31 uker på vei pga tak i magen. Fikk lungemodningssprøyte (som er viktig når det er såpass tidlig) og drypp så de fikk stoppet takene mine.. Ville så absolutt ringt føden. Er ikke snakk om å være hysterisk, men å gjøre det beste for ungen. Er ikke fare for ungen å bli født nå, men en lungemodningssprøyte er ikke dumt for ungen. Jeg er forresten 3.gangs
Neni Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 21. mars 2010 takker for alle svar:) Det har gitt seg nå heldigvis,så tenker det var bare en liten modningsprosess:) Har sterke kynnere i dag,men går fint:) så tvi tvi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå