Gå til innhold

Hvordan går det med deg Magica?


rima

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deg, trylla og den voksende magen? Nå er du sjeldnere her inne og vi lurer på hvordan det står til? Er formen bra? Hva tenker du om alt framover? Synes du er tøff, jeg! Håper alt er bra med dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Signerer rima på at du er tøff ja. Og veldig spent på hvordan det står til jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

...og takk for omtanken! :o)

 

Det går bra med oss, men grunnen til at jeg ikke er her inne så mye lenger er fordi jeg benytter enhver ledige stund til å sove ;o) zzzzzz!!

Er såååå trøtt hele tiden, at jeg ser nesten ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom dagene noen ganger. Særlig i den perioden som trylla var endel våken om natten grunnet tenner. Etter at det dukka opp to fortenner oppe, så har hun sovet hele natten (banker i bordet og krysser i taket ;o) men tatt morgen kl 05-06. Er 11 fullgåtte uker imorgen så håper energien kommer strømmende etterhvert, formen ble endel bedre på denne tiden forrige gang hvertfall.

 

Ellers gleder jeg meg stort til å skulle bli tobarnsmor :o) Ja det blir nok en slitsom periode, men vi er heldige som har mye familie i nærheten som er ivrige etter å stille opp. Dessuten har vi fått full barnehageplass fra høsten av så er positivt innstilt til at dette skal gå fint :o)

 

Takk igjen for omtanken! Er såå glad for å ha dere i juli-klubben. Er stadig inne å leser hvordan det går med dere andre, selvom jeg ikke er så aktiv skriver lenger, men bare vent, jeg kommer sterkere tilbake... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra å høre at det går bra med deg Magica.

Blir spennende høre hvordan det går videre:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra å høre fra deg igjen!!!

 

Godt å høre dere har det bra!!!

Er lov til å sove, det trenger du nok. Får ta det igjen seinere å skrive her.

 

Gleder oss til å høre mer fra deg når du er klar!

 

Flink lille tryll er da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...