Gå til innhold

Hvordan går det med deg Magica?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

...og takk for omtanken! :o)

Det går bra med oss, men grunnen til at jeg ikke er her inne så mye lenger er fordi jeg benytter enhver ledige stund til å sove ;o) zzzzzz!!

Er såååå trøtt hele tiden, at jeg ser nesten ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom dagene noen ganger. Særlig i den perioden som trylla var endel våken om natten grunnet tenner. Etter at det dukka opp to fortenner oppe, så har hun sovet hele natten (banker i bordet og krysser i taket ;o) men tatt morgen kl 05-06. Er 11 fullgåtte uker imorgen så håper energien kommer strømmende etterhvert, formen ble endel bedre på denne tiden forrige gang hvertfall.

Ellers gleder jeg meg stort til å skulle bli tobarnsmor :o) Ja det blir nok en slitsom periode, men vi er heldige som har mye familie i nærheten som er ivrige etter å stille opp. Dessuten har vi fått full barnehageplass fra høsten av så er positivt innstilt til at dette skal gå fint :o)

Takk igjen for omtanken! Er såå glad for å ha dere i juli-klubben. Er stadig inne å leser hvordan det går med dere andre, selvom jeg ikke er så aktiv skriver lenger, men bare vent, jeg kommer sterkere tilbake... ;o)

Bra å høre fra deg igjen!!!

Godt å høre dere har det bra!!!

Er lov til å sove, det trenger du nok. Får ta det igjen seinere å skrive her.

Gleder oss til å høre mer fra deg når du er klar!

Flink lille tryll er da!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...