Live-engangtil Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 ..og hvor mye kan man spise av gaviscon, link osv? Kan man i prinsippet ta slike midler hver dag frem til fødsel??
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 *rekker opp hånden* Slike respetfrie midler funker ikke på meg så må ha resept på mere "kraftige" medisiner jeg da Men det er ufarlig å ta både gaviscon og Link
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 20. mars 2010 #3 Skrevet 20. mars 2010 hei jeg har halsbrann og apotekern der jeg bor er veldi nøye med hva gravide kan og ikke kan ha av medisiner osv. gaviscon er trygg
Gjest Skrevet 20. mars 2010 #4 Skrevet 20. mars 2010 Har hatt det siden uke 15-16. Utrolig plagsomt. Har luka ut hvilke matvarer som gjør det verre for meg og tar gaviscon og samarin innimellom. Synes ikke det hjelper mer enn noen minutter da. Du kan bruke det hver dag fram til fødsel, sier legen min i hvertfall. Ukule greier:(
Live-engangtil Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2010 Nei, gaviscon og samarin hjelper ikke akkurat i timesvis på meg heller:-( Ikke klarer jeg helt å finne ut hvilke matvarer som gjør det verre heller..skjønt kaffe er sikkert ikke så smart.. Jeg må liksom ha koppen min, kanskje to om dagen, men da tåler ikke magen mer pga den håpløse halsbrannen:-(
Gjest Skrevet 20. mars 2010 #6 Skrevet 20. mars 2010 For meg går kaffe og te fint, mens yohgurt, sjokolade, epler, løk, brus, krydder og en haug med andre ting gjør det verre.Gjør noe så sært som jeg:) Skriv opp hva du spiser til hvilke tider og når halsbrannen er aller verst. Kanskje du ser en sammenheng så du kan kutte ut det verste. Men helt bra tror jeg ikke vi får det før etter fødsel. "bare" litt over 13 uker igjen for meg...
Istad Skrevet 20. mars 2010 #7 Skrevet 20. mars 2010 Egg gjør at jeg nesten kaster opp av halsbrann...
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 20. mars 2010 #8 Skrevet 20. mars 2010 hatt halsbrann hele svangerskapet, siden uke 15. Det eneste som hjelper på meg er lovehearts, melk eller vaniljeyoughurt. Bytter litt på hva jeg tar men sørger for alltid å ha melk og lovehearts i huset:-) Ikke prøvd noe annet men både melk og Lovehearts har jeg hatt god effekt av:.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå