Gå til innhold

Hvor lenge er det normalt at et lite barn holder seg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi nærmer oss slutten på bleieavvendingen.

Han bruker kun bleie hjemme når han sover på natten, og når de er ute og leker i barnehagen.

Jeg bare syns han holder seg så veldig lenge.

Det kan gå 4-5 timer uten at han går på do, og da setter jeg han der.

Spør han flere ganger om han må, men han sier nei.

Er ikke 4-5 timer mellom do besøk litt lenge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet jo ikke hvor gammel din er men med de to eldste mine så har det vært ganske så likt hvor lenge de holdt seg. Vet ikke om det har noe å si, men de var 2 1/2 (eldste) og så vidt 2 (yngste) Og de var vel i prinsipp på do når de sto opp og så en eller to ganger til før det var natta igjen

Skrevet

Takk, han har akkurat blitt 3

Skrevet

Samme hos oss også, overraska over hvor lenge det går mellom hvert dobesøk:) Men det er vel sånn det skal være da:)

Skrevet

Vår 3 åring holder seg også lenge....

Skrevet

Jenta vår varierar veldig når det gjeld dette. Av og til skal ho tisse nesten konstant (i alle fall 3-4 gongar i timen), av og til kan det gå mange timar. Og av og til klarar ho ikkje ein gong å tisse når ho står opp, sjølv om ho ikkje har tissa sidan kvelden før.

Skrevet

Synes også sønnen vår holder seg vanvittig lenge. Kan holde seg i over 8 timer på dagtid. Da lukter ofte urinen veldig sterkt og er utrolig gul. Trodde egentlig ikke det var særlig bra.

Har prøvd å få han til å gå på do oftere, men han vil ikke og må ikke. Blir sur hvis jeg blander meg. Han har ikke hatt mer enn 4 uhell og da om natten siden han ble tørr for over 1 år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...