Gå til innhold

Du skjønner at gulvet ditt er skittent når....


juli3

Anbefalte innlegg

lillegutt har på seg en hvit body i to timer, og så var den plutselig svart! Sukk....

 

Noen som bruker vaskehjelp av dere her inne?? Jeg vurderer det snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om vaskehjelp ville hjulpet så mye. Hos oss er det støvete og smulete etter en dag, så jeg kunne nok ikke hatt vaksehjelpa innom hver dag liksom...

Men støvsugeren er mye i bruk da! Stort sett hver dag. Kunne jo fora en hel hønseflokk etter et måltid ved kjøkkenbordet liksom. Skulle ønske jeg hadde mer tid til å dra fram moppen og dra over gulvene. Hadde følt at det ble renere da hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, merkes godt her og. Gleder meg til han begynner å gå og ikke drar med seg hybelkaniner og bøss rundt omkring. Har jo knapt rukket å vaske før det er skittent igjen jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har små må man nesten regne med å ha det sånn, jeg har det helt likt. Pluss at jeg må ha vognen i gangen (leilighet), og den drar inn litt, og jeg må igjennom gangen for å komme til badet. Alt blir lett dratt utover, pluss småen gulper over alt, kaster mat på gulvet osv. Her er faktisk kjøkkenbenken nesten værst, oppspist grøtbolle, oppvaskkummen er full fordi jeg ikke har rukket å tatt ut av oppvaskmaskinen og satt inn, måtte løpe ut før idag så er fortsatt litt grøt pulver på benken som jeg klarte å søle utover. Og ja.... Jeg hater å ha det rotete rundt meg, og jeg blir faktisk skikkelig mugg i humøret av det. Nå er det bare å slappe av før jeg må rydde og ordne. Ussssj, på en lørdagskveld. SUKK SUKK SUKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke alene, bruker alt for mye tid på husarbeid. gidder ikke sette vekk støvsugeren. brukes nesten hver dag, og vasker gulvet.

 

Har tenk å kjøpe ny støvsuger, føler denne er så dårlig og jeg bruker unødvendig mye tid på jobben.

 

Hushjelp tror jeg ikke hadde hjulpet her, liker å gjøre det selv, da vet jeg at det er gjort. Når samboer gjør det feks så tenker jeg har hen gjort det rent under sofan. (ja han har det, må liksom passe på. Hehe har blitt litt roligere med tiden)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare anbefale til dere som er flittige brukere av støvsugeren: Tørmopp, tørrmopp, tørrmopp!!! Elsker tørrmoppen altså dere! Kjøper sånne engangs fra Jif, mye mer effektive på støv og bøss enn støvsugeren (syns jeg da). Det går faktisk fortere, og man kommer enklere til alle steder uten å måtte flytte på alt.

 

Hehe dagens tips fra meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsåvidt enig med deg Magica. Jeg mopper også med tørrmoppen, men jeg kan bare ikke fordra den siste resten som blir igjen når man har moppet. Den stripa som ligger der du tar av moppen. Må jo til med våt klut for å samle opp likevel da. ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp tørrmopp er også bra!, men enig med rima også. hehe

 

Men er det noen som har en støvsuger som de vil anbefale??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, så gøy med så mange svar!! Det er tydeligvis bare ikke meg! Vi rekker virkelig aldri å gjøre ordentlig rent. Det blir badet en dag, stua noen dager etterpå, og kjøkkenet noen dager etter det igjen...og da er det blitt møkkete på badet igjen....SUKK SUKK SUKK!

 

Jeg hater rot og skitt, og dette er helt forferdelig for meg! Men enig med dere her at kanskje ikke vaskehjelp hadde vært noe nyttig, når det er skittent igjen med en gang! Men kanskje jeg kunne hatt ei som kom en gang i mnd eller noe, sånn at det kunne blitt ordentlig rent innimellom! Hm...må vurdere dette...

 

 

http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=ZB2821

 

Vi har denne Electrolux-støvsugeren som er helt super!! Veldig lett å ta frem, og ingen irriterende ledninger! Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...