Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 Hadde jeg reist på feire med en så liten baby hadde jeg nok droppet å kjøpe reisetrille og bare tatt med bilstolen ( som man kan sette oppi handlevogner/flyplassvogner etc) eller bare tatt med vogna... De har jo ikke så gjodt av å sitte i triller så tidlig uansett. Men virker som mange bruker de der macclaren (vet ikke helt hvordan det skrives), selv om de kanskje ikke er billigst da! Hva med finn?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #3 Skrevet 20. mars 2010 takk for svar! man får jo kjøpt reisetrille med full liggestilling, så lurer egentlig bare på hvem som er best. og billigst. Den skal kun bli brukt i forbindelse med handel på svenskegrensa:) Så planen er jo også at lillegutt skal vokse inn i trillen..
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #4 Skrevet 20. mars 2010 Vet ikke om jeg ville kjøpt reisetrille til det. Men ta en titt på brio sing. Vi har ekstremt liten bil, og bruker derfor denne. Kommer med både bagdel og trilledel. Understellet er kjempelett, og tar helt sykt liten plass. Tror det er den minste vogna du finner (har sammenlignet med flere av de andre som reklamerer med å være små sammenlagte), og den er en god del billigere enn mer tradisjonelle vogner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå