Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Ser på Facebook at AAAALLLLEEEE skal ut i kveld. Jeg kjenner at lysten plutselig ble STOR! *Sukk* Hva gjør dere når lysten kommer deres vei? Får trøstespise litt i kveld istedenfor da! :-P Gleder meg til å få kroppen min tilbake!! :-)
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 Åh, helt enig. Savner et glass vin i helgene altså! Har ved et par anledninger tenkt at et bittelite glass går bra, men det blir med tanken. Rart, men her frister det faktisk helt til jeg "har muligheten" til å smake litt, men jeg VET jo at det ikke er bra. Så da er lysten bortevekk. For en liten stund. Lurer på om jeg ikke skal ta en tur på polet og finne en alkoholfri vin, nærmere sommeren blir nok lysten enda større her hvertfall...
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #3 Skrevet 20. mars 2010 Uff, jaaaaaaaaaa.. Sommeren kommer jo også ja.. Uff.. Røyken blir sikkert savnet da også! Har ikke savnet den til nå da! Blææh. Er ikke BARE kjekt å være gravid! *HI*
Verbena Skrevet 20. mars 2010 #4 Skrevet 20. mars 2010 Jeg er ikke alkohol syk, men derimot sosialiserings syk!! Ekstra ille blir det av at jeg sitter hjemme alene med ungene siden det er min helg å ha de og siden samboeren min (ikke bf) er 50mil unna på jobb så er jo ingen å snakke med her hjemme og ikke har jeg tilgang på barnevakter... Og som om ikke det var nok så har 2 av mine beste venninner barnefri denne helga og skal ut sammen.... BUHU.... jeg vil være med!! Evnt så vil jeg bare ha besøk så jeg slipper å sitte her mutters aleine!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #5 Skrevet 20. mars 2010 Er det ikke en eneste en her inne som har lært seg noe om orddeling? Det suger å lese til elendige innleggene deres!! Skjerp dere kvinnfolk, eller hold kjeft!!
Verbena Skrevet 20. mars 2010 #6 Skrevet 20. mars 2010 kan ikke du istede holde kjeft eller stikke et annet sted å være stygg?! Sorry at jeg ikke skriver perfekt norsk. Orddeling, og/å og dobbelkonsonant har vært ting jeg har slitt med så lenge jeg har kunnet lese og skrive. Og selvom jeg har gjort og gjør mitt beste for at det skal bli bedre, men det hjelper tydeligvis ikke. TUSEN TAKK for påminnelsen!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #7 Skrevet 20. mars 2010 Gudskjelov var jeg ferdig festet da jeg bestemte meg for å få barn.
Gjest Skrevet 20. mars 2010 #8 Skrevet 20. mars 2010 Litt bitter eller 16:27? Eller har du kanskje fått i deg litt mer enn du tåler, siden du brått syntes det var greit å be vilt fremmede holde kjeft når de ikke staver til din til fred s stillel se?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #9 Skrevet 20. mars 2010 Haha, er det mulig. Festet ferdig. Vel, vi som har venner og et sosialt liv syns det kan være hyggelig med et par glass vin. Både hjemme i sofakroken eller med venner. Handler igrunn ikke om festing for min del. Er ikke fylla jeg savner, det har jeg null behov for. Men jeg er veldig glad i vin, så å dele en flaske med min kjære eller en gos venninne savner jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå