Gå til innhold

Har dere fått strekkmerker over magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..lurer jeg på:)Jeg er i 27.uke, og har enda ikke fått et eneste merke..(har noen gamle og bleke fra de 2 forrige svangerskap men...), smører og smører og håper jeg kan greie å holde dem vekk denne gangen.

Bruker Weleda sin svangerskapsolje mot strekkmerker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Er i uke 24 nå.

Skrevet

Har bare på puppene... men jeg har til gjenngjeld ekstremt synlige blodårer for tiden :P Bruker A-crem for harde livet :B

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hihi, jeg er bare i uke 15, men gud for noen enorme blodårer jeg har fått på sidene av magen!! Strekkmerker kommer nok for min del, men jeg smører nå masse likevel, like greit å forsøke å forebygge.

Den oljen, hvor får man kjøpt den?

Skrevet

er 25+1 og ikke noe strekkmerker (ennå) bruker Dr Greve Pharma sin strekkmerke krem 2ganger om dagen..

Går ann og håpe at det funker :P

Skrevet

oljen kjøpes på helsekostbutikker:)

Skrevet

Har ikke fått noen nye enda (er 25 uker nå). Forrige svangerskap sprakk hele magen de tre siste ukene... (tenk om jeg kunne født 3 uker før da.. hadde sluppet å bli "ødelagt") jaja... ble fort ganske bra heldigvis..

Skrevet

Har masse fra før, ja, ser ut som ett Norgeskart :-/

Skrevet

I de to forrige svangerskapene har strekkmerkene kommet i løpet av siste uke før fødsel, så jeg har ingen forhåpninger om å holde dem unna denne gangen heller;-) Men jeg smører nå, mest for å unngå kløe...

Skrevet

går over i tredje trimester i morgen og har enda ikke fått noen strekkmerker (*bank i bordet*). jeg har ikke smurt meg med nesten noe. jeg tror strekkmerkene kommer vist de vil komme uansett hvor mye èn smørrer seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...