Gå til innhold

Dere med termin 10 august???


Petit-Potet

Anbefalte innlegg

.............hvor langt er dere på vei i dag?

 

Prøver å se om jeg har tellt riktig:) Fikk nemlig ny termin, som er den 10 august...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tja...har termin 9.august og blir 20 uker på mandag, så det vil kanskje si at du blir 20 uker på tirsdag? Men her har det vært mye flytting av termin, så det er mulig jeg har fått feil beskjed ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammaløve, jeg tror du har rett. Det var hvertfall det jeg kom frem til og! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 13 august,og er 20 fullgåtte uker på tirsdag! her på barnimagen reiner di 40 uker og 3 dager... hvis du babyblue2010 har termin tirsdag 10 august,da skifter du fullgåtte uker på lørdagene,dvs 20 uker igår,så hvis du reiner så er det 20 uker og 2 dager igjen til din termin,og da er du alså 20+1 idag ;) men det er jo bare snakk om dager,så er jo ikke "krise" om du "bytter" uke noen dager for seint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg var på ul,og fikk termin 13 august-da fikk jeg også vite uker+dager..så jeg er utifra ul 19+5 idag...men hadde jeg reinet utifra menstermin hadde jeg vert 19+3...vi skal jo gå utifra ul termin,det er den sykehuset går ut ifra hvis vi må settes i gang o.l...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe synes dette ble forvirrende jeg:) Ulike måter å regne på gitt. Jeg har også termin 13. august og er i dag 19+4 (18+6 da jeg var på ultralyd tirsdag). Det betyr vel at jeg er 20 fullgåtte uker på onsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aug.baby,ja da reiner vi hvertfall likt :) bare at noen reiner et sv.skap for å være 40+2 og noen 40+3 ;) sist reinet di 40+2 på meg denne gang 40+3 ;o) hehe,ikke store forskjellen ;) men hvertfall,jeg er utifra ul 20+0 på tirsdag :) og du på onsdag,hehe :)

hallveis er vi denne uken uansett,å det blir herlig å begynne nedtellingen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...