Gå til innhold

Dagboka og sånn...

Anbefalte innlegg

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hvordan funker det med denne dagboka her inne, kan alle lese hva jeg skriver, eller bare jeg? Var det ikke en plass her man kunne skrive notater og så få skrevet ut alt når babyen var kommet? Er ganske ny ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vis eg var deg så ville eg heller ha laget en blogg så du kunne skreve ned alt å skreve ut når barne blir født:) der ligge de alltid:) www.blogspot.com elle www.blogg.no gratis på begge plassene:)

Skrevet

Signerer Yasmin, jeg har laget en blogg på blogspot, begynte riktignok ikke før snuppa var 4 mnd, men nå er det mange innlegg med fine bilder som besteforeldrene elsker å titte på. Har faktisk laget fotobøker av bloggen også, så de fungerer som album. Ble veldig bra:)

Og bloggen kan du velge selv om skal være lukket eller åpen.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Men jeg vil gjerne skrive dagbok som ingen andre kan lese, slik at jeg kan være litt mer personlig. En venninne av meg gjorde det, og har laget en kjempefin bok :-) Denne dagbokfunksjonen her inne, hvordan fungerer den?

Ellers så er det langt fra umulig at jeg lager en blogg senere, når babyen er født, slik at familien vår (i mange land) får følge med. Så takk for innspill likevel ;-)

Skrevet

du trenger ikke å gjør sånn folk ser de er di dagbok:) eg har ei som er open for alle å ei som er kun blandt dere her inne som eg startet nett i går:) www.lilletrille89.blogspot.com

Skrevet

På Libero sine nettsider kan du skrive svangerskapsdagbok uke for uke. Og du kan laste opp noen bilder i den. Denne kan du bestille og få i posten i bokform etterpå -ikke er den dyr heller. Jeg gjorde dette forrige gang, og er i gang igjen :)

Skrevet

De må eg se på:)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Ah! Det var sikkert der jeg hadde lest det! Takk! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...