ariel 78 Skrevet 28. mars 2010 #26 Skrevet 28. mars 2010 Da tok jeg min første EL-test denne syklusen og den ble positiv:) Er bare på dag 13 og hadde ikke forventet at den skulle bli positiv før om et par dager eller enda senere pga bidronning gelèen. Nesten som jeg lurer på om det var noe galt med testen-har aldri fått utslag så tidlig før. Men,men er godt igang med sex allerede så da er det vel bare å fortsette noen dager til:) Prøver foresten å holde denne tråden oppe siden jeg ikke ser noen tråd for IKM uke 15..
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 29. mars 2010 #27 Skrevet 29. mars 2010 Jeg har EL-testet siden dag 11,er nå på dag 16 og fortsatt ikke positiv *sukk* Første syklusen jeg gjør dette, men om syklusen nå er som de to forrige så burde den jo komme snart.. De første dagene testet jeg med tester fra billigtester, da fikk jeg kun opp kontrollstrek. I dag testet jeg med quick response sine og da fikk jeg en tydelig teststrek, men litt svakere enn kontrollstreken. Kan man regne de som like negative så lenge streken ikke er like sterk el sterkere? Eller er den i dag litt mer positiv siden det faktisk kom en strek? Ellers har vi en ny periode med lett sykdom, mye oppvåkninger hos lillemor og ugunstig jobbing så er ikke altfor mye sengehygge for tiden
lykkeliten1 Skrevet 30. mars 2010 #28 Skrevet 30. mars 2010 Jeg venter på EL jeg. Kjedelig å vente og lure på om den kommer. Jeg synes det er vanskelig å vite når EL kommer siden jeg spottet i 5 dager føre TR virkelig kom og varte i 4 dager. Har dere noe tips om når EL kan komme da eller? Jeg har uansett startet ELtestinga på dag 10 for det pleier å gå greit. Skal jo egentlig ikke ha EL føre tordsag, så det er vel ikke krise her i huset heller. He he
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 31. mars 2010 #29 Skrevet 31. mars 2010 Hei hei:-) Oppdatereing: Positive el tester 26. og 27. Hadde sex 25. og 27. av de dagene det kan klaffe. Tror el var natt til 28.... Spennende! Begynner med wild yam i dag. Har ikke turd å begynne før, men nå er tempen steget godt, og utfloden er tørket inn;-) Sorry detaljer altså! Lykke til damer! Måtte det bare klaffe!!!!!!!!!!!!
ariel 78 Skrevet 31. mars 2010 #30 Skrevet 31. mars 2010 Da var EL over for denne gang tror jeg så da begynner en ny runde med venting. Fikk positiv EL test 28 og 29 og idag var den negativ igjen. M-79+gutt241208+ønsker2010gull: hvor mye wild yam skal du ta? Tenkte å begynne imorgen:) Reiser på hytta idag uten tilgang til internett så det blir en tvunget pause her inne.. God påske alle sammen:))
ariel 78 Skrevet 6. april 2010 #31 Skrevet 6. april 2010 Da var påskeferien over og tlbake til BIM:) Har faktisk klart å la være å tenke SÅ mye på graviditet nå i påsken så det har vært ganske deilig..men nå er jeg tilbake til å telle dager og lete etter symptomer. Er på dag 22 i syklusen og har IKM den 13 eller 14,men merker ingenting på kroppen.. Hva med dere andre? Noen som har begynt å teste enda?
◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 9. april 2010 #32 Skrevet 9. april 2010 Svei av en test idag på DPO 10,men selvsagt NEG :/ Er om 10 min på 11 DPO... Og håper bare dagene til IKM 13 April suser avgårde!!! 3 Days left. Ingen symptomer heller.. *håper det går bedre med dere andre jentene* Masse lykke til alle!!!
MiraculixGRAVID Skrevet 10. april 2010 Forfatter #33 Skrevet 10. april 2010 Liten oppdatering fra meg, min såkalte pos test dag 12 var neg. For her en dag hadde jeg så innmari magesmerter, pleier sjelden å ha det - og kjente det jobba med noe nedi der. Tok en el-test, og den var knallpositiv. Tok en dagen etter å, den var nesten enda sterkere. Tror det er Bidro`n som gjør at jeg kan kjenne el, for det har jeg ALDRI kjent før! De dagene var seff mannen borte.... Pos test på torsdag, sex på lørdag..... Så tror ikke håpet er særlig stort for meg denne pp. Så neste syklus er det pergo, og håper jeg får mer flaks på den :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå