Gå til innhold

Sitter å venter på eggløsning igjen..... Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det på`n igjen, venter på dagen da.. Tror ikke jeg har el før om enda en uke, kjipt å prøve å få barn å ha laange sykluser. Da går tiden tregt. Dette blir siste måneden vi prøver uten pergo, skjer det ingenting denne pp, så er pergo neste trinn. Gleder meg til det, om det ikke skulle bli noe denne gang heller. Føler vel kanskje at håpet er litt høyere da, for å si det sånn. Men Gud, så vanskelig å ikke ha baby i hodet hele tiden, el-tester jo hver dag, så ikke vi skal misse noen sjangse, og syntes venner blir gravide støtt. Mens vi fortsatt går her å prøver, prøver, prøver. Dette innlegget ble en smule depressivt, var ikke det som var meningen :-) Men nå skulle jeg VIRKELIG ønske at tiden gikk fortere assa.. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:) Venter på el her ja.. På dag 12 nå, og i ett par dager har tappen åpnet seg mer og mer. Idag er den helt sentrert og åpen, så jeg tror el er rundt hjørna.. Stikker i magen også, særlig på ene siden.. tenker at mens kommer mandagen ca i uke 14, eller, at den ikke kommer:)

Så da er det venting.. Igjen!

Gjest iliis
Skrevet

Håper det går fort for dere! Jeg får nesten tårer i øynene av å se så mange som "sliter".... Jeg vet akkurat hvordan dere har det, og det er ikke særlig lett. Tror dette babystyret har gjort meg ekstremt følsom:p

Krysser fingene for dere begge! Skal prøve å følge med på dere:) Stor klem:)

Skrevet

Venter også på EL i disse dager........*sukk*

Forstår din frustrasjon bare SÅ godt, er der selv........håper virkelig vi får det til snart:)

Masse lykke til iallfall.......klem fra meg

Skrevet

Jepp...her er jeg på dag 12,venter el ganske snart tror jeg da tappen er veeldig åpen å sentrert o sterkere teststrek på eltesten,men ikke heelt positiv,så jeg regner med at ting skjer her snart..er min første pp etter SA så er ikke veeldig optimist på at jeg sitter med positiv gtest om 14dagers tid,men åjøss som jeg håper!

lyke til jenter!

Skrevet

Jepp, dagene går, prøver å jobbe litt ekstra bare for å "slå ihjel" ventetiden ;-) Jeg har 35 dagers sykluser, så blir liksom brått over en mnd på en syklus..! :-( Sikkert positivt for noe, egget får vel enormt lang tid på å feste seg? Vet ikke jeg, men tiden blir iallefall laaang da..! Regner med el ca til helga, men noen ganger har jeg heller ikke el....... Kjipt assa. Brukte Bidro forgje syklus, og da fikk jeg iallefall positiv eggløsningstest, så satser på det samme denne pp! :-) Ellers blir det jo pergo da.. :-)

Skrevet

Jeg sitter også her å venter og tiden går såå sent..

Antar at EL kommer mandag om 1 uke,men har begynt på bidronninggelè denne mnd og ser at flere her inne skriver at EL har blitt forskjøvet noen dager da?

Har bare 3 el-tester igjen nå og hadde ikke tenkt å kjøpe flere.

MEN..så spørs det om jeg klarer det da:)

Skrevet

Ja, det er ikke lett :-) Har også hørt at Bidro kan utsette EL, men det gjorde ikke det på meg iallefall, men det er kanskje litt forskjellig fra person til person? Og iom at jeg har så lange sykluser er jeg ikke redd for at egget ikke skal få tid til å feste seg, for det er plenty med tid :-) Men men, tiden går like jæ..... sakte ;-)

Skrevet

Sitter her på dag 12 idag og venter...tror EL nærmer seg så får bare krysse fingrene (ikke beina) å jobbe med saken fremover...hehehe;)) Selv har jeg 28 dagers syklus og syns faktisk dagene går fort fra tantebesøk til tantebesøk..mulig jeg tar dette bra men er bare i 3 pp ennå så tar ting som de kommer..:)) Ønsker jo å komme meg over til 1. trimester men det skjer når det skjer...:))

Lykke til alle!! :))

Skrevet

Jeg har brukt bidronning gele denne PP, og fikk faktisk EL en dag tidligere enn vanlig. De vil si positiv EL-test, vondt i magen og slim. Har bare prøvd siden nyttår, men er utålmodig;-)

Skrevet

Ja,her og..eller,tar ting ganske med ro foreløpig men er jo spennende likevel :) Er bare på dag 9 jeg da, og har hatt 2 sykluser etter pillestopp bare så kanskje litt tidlig å si noe om hvordan den er, men har vært på 27 og 28 dager de to hvertfall så er jo lov å håpe på det holder seg sånn :)

Skrevet

Fikk plutselig latterkrampe her jeg sitter...blitt rar jeg tror jeg,gråter for ingenting og ler plutselig.....men nå føler jeg meg nesten som ei høne...går å venter på eggløsning...når kommer egget!! :-D

Skrevet

Neg test idag, 10 dager siden tr, men lange sykluser så kan godt ta noe tid til! Har vært prøver til og fra i snart 6 år jeg da, så fortjener å væe litt utålmodig ;-) Men regner det som 2 pp siden jeg først nå har begynt m testing osv..! Så satser på at med litt "overvåking" skal d gå greit :-)

Skrevet

Hei hei. Jeg er på dag 11,og tenkte begynne å el teste i dag. Kjekt med en tråd som denne, så kan vi følge hverandre helt til ikm:-)

Lykke til alle sammen!

:-)

Skrevet

Ja, absolutt, moro å se hele veien liksom - the road to baby`s ;-) Håpe det klaffer for alle på tråden her nå :-) :-)

Skrevet

Heia alle sammen.

Jeg har hatt sykluser mellom 25 til 33 siste året,og vi prøver på vår første pp nå denne uken,venter bare på EL som er rundt helgen en gang sånn ca.

Håper på å se POS EL test veldig snart ;)

*Lykke til alle sammen*

Skrevet

Hei alle sammen :-)

Da er el-testen tatt, på morgenurin riktignok, og nå var begge strekene like sterke. Teststreken hadde en kjempe sterk strek "på siden" liksom men fylte ut hele linja, likt som kontrollstrek. Så teststreken var litt sterkere enn kontrollstrek "på kanten" da. Hehe. Meget detaljert, og sikkert forvirrende for dere :-) Er 12 syklus dag idag, så det er mye tidligere enn når jeg hadde eggløsning forgje syklus, for da hadde jeg el på dag 19. Er ikke det veldig stort hopp? Veldig forvirret nå... :-) Trenger svar!

Skrevet

Tok ny test på ettermiddagsurin, den vr ikke positiv, men var litt utvannet urin. Men alikevel da. Kanskje den jugde litt den første testen? Hopper i høyet alikevel, tar ingen sjangser, men rart da....

Skrevet

Miraculix85: de der testene er forvirrende av og til. Mener jeg har lest de skal tas om kvelden? Men står jo også i pakningen at det er detsamme.. Jeg stoler mer på følelsen i magen, og tappen sin tilstand, orker ikke den der testingen.. Blir helt gærn av det, tester i et sett:) Hehe. Jeg tror egget slapp igår, og har et ørlite håp om klaff denne gang.. Men men.. Nå er det bare å vente i 14 dager, minst, før man kjøper seg test..

Skrevet

Ja, har også lest at de skal tas på kvelden, pga det er da nivået av LH øker, men har testet en god stund og får aldri pos test på ettermiddagsurin. Morgenurin derimot kan jeg derimot "følge", altså se at de blir sterkere og sterkere frem mot el. Derfor satser jeg mer på morgenurin, selv om det egentlig ikke er slik det skal gjøres. Men har jo fått negative de siste dagene, mot en positiv idag, så det må jo ha vært en økning! :-) Vi tok ingen sjangser iallefall, og tok oss en runde ;-) Nå er jeg på nattevakt så får teste igjen på ettermiddagsurin etter søvn imorgen :-) Kanskje derfor jeg alltid får negative tester på ettermiddagen, at jeg drikkker og tisser så mye at testene blir for utvannet. ;-) Meen, egentlig er det litt tidlig om jeg har el nå, ift sist, så fortsetter å teste i dagene som kommer. Men kan jo hende at det er Bidro som har "flyttet" eggløsningen?

Skrevet

Nå venter jeg også på EL. Litt kramper og småvondt på høyre side nå i dag og i går. Forhåpentligvis kommer den nå på lørdag. De to forrige gangene har den kommet 2 og 3 dager senere, mest sannsynlig på grunn av bidronninggele. Det bruker jeg ikke denne pp'en og EL smertene er her på rett tid nå :)

*krysser fingrene for at det blir en nydelig julegave i år*

Skrevet

Vente,vente,vente.

Irriterende sent dagene går for tiden:(

Er kommet til dag 11 i syklusen og EL pleier å komme på dag 15 ca.

Planlegger en helg med mye sex:)

Begynner å teste el på søndag tenker jeg.Har bare 3 tester igjen og har egentlig ikke tenkt å kjøpe flere..

Men jeg merker sjelden på kroppen at jeg har EL,syns det kommer litt slim av og på hele tiden jeg.Og denne livmortappen skjønner jeg ingenting av.

Hvordan går det med dere andre da?

Skrevet

Jeg har prøvd å kjenne etter livmortappen men jeg aner ærlig talt ikke hva jeg skal kjenne etter.. Det er så "mye" inni der så jeg aner ikke helt hva som er livmortappen, eller hvordan dere i det hele tatt klarer å kjenne om den er åpen, lukket, hard eller hva den nå er ;)

Skulle hatt kursing i det her ;)

Skrevet

Hehe, ja, et kurs i tappetafsing hadde gjort seg:)

Min tapper utrolig lett å kjenne gjennom hele syklusen, den går liksom ikke ann å ta miste av.. Så jeg kjenner med en gang om den har snudd seg bakover, eller er mer/mindre åpen enn dagen før..

Skrevet

Hehe, denne livmortappen blir heller ikke jeg klok på, men sjekker den liksom ikke så ofte heller, så er kanskje derfor. Leste på Pernille.no at om man skulle følge livmortappen måtte man sjekke hver dag til samme tidspunkt, og det har jeg iallefall ikke gjort,,! Så er kanskje litt sløv. Min status nå er sterke el-tester, men ikke sterkere enn kontrollstrek. Hakket under liksom. Ingen elslim, eller eggløsningssmerter, men sistnevnte har jeg heller aldri kjent. Lurer på om den positive testen jeg fikk, var en lure positiv da jeg sjekket litt senere enn 5 min etterpå. Men rart det å siden jeg ikke får sterkere tester etter tiden som regel. Men gidder ikke ta sjangse på det, regner med at testen var neg å fortsetter å teste. De blir jo sterkere og sterkere :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...