Gå til innhold

noen so m har født med bronkitt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble selvfølgelig forkjøla og da følger jo hosta med på dennne tia året. jeg har nihosta i over en uke og er lei!!! lurer på om det går å føde med bronkitt?! hoster jo så jeg kaster opp og gjør i buksa....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på kontroll på gyn/føden i går for å fastsette dato for keisersnitt (barnet ligger i sete-tverrleie). Overlegen mente at den hosten jeg har gått med lenge var bronkitt, og har laget følgende opplegg;

1. Kjøpte Solvipect hostemikstur på apotek (reseptfri), og skal se om det virker i løpet av helgen.

2. Dersom det ikke virker, skal jeg over på Cosylan på mandag. Denne skal jeg gå på i maks 7 dager. På denne fikk jeg resept.

Nå er jo min situasjon litt spesiell siden jeg skal ha keisersnitt, da vil de helst ikke at man skal være syk (spesielt ikke dersom det skulle bli behov for narkose).

Men uansett er det jo ikke behagelig å hoste så kraftig, uavhengig av om det er et KS-sår eller om man er sår etter vaginal fødsel. Trenger jo ikke å ha mer vondt enn nødvendig?

Så mitt råd er at du kontakter legen så raskt som mulig ift. å avklare om det er bronkitt :-)

Lykke til, og god bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...