Gå til innhold

extensions.....eller åssen det skrives!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere for at håret ikke skal bli så stivt?? Har prøvd å kure det,uten hell...:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags produkter brukter du på det? Dagligvare produkter er nemlig mord på extensions

Skrevet

sist brukte jeg wella-btikkshampoo...hadde ikke noe annet! KLuren jeg brukte var fra joico tror jeg den het. Jeg lar det luft tørke nåe jeg har vasket det..kanskje det burde fønes?? Er noe drit å betale så mye for det,også blir det så sty¨gt etter noen få ganger brukt!! TIPS??

Skrevet

Tuller du???

Er jo ikke rart det blir ødelagt når du mishandler det på den måten!!

Fikk du ikke råd om hvordan det skulle behandles der de ble satt på?

Skrevet

Du må iallefall aldri i verden bruke butikkprodukter på det, da tørker det inn og blir ødelagt..

Og kuren fra Joico (antar det er k-pak?) er feil for hårtypen.. Extensions trenger masse fuktighet. Vi anbefaler som regel All Soft serien fra Redken til extensions. Shampo og kur.

Skrevet

Jeg har brukt butikk shampo hver gang, og extensionsene mine har aldri tatt skade av det. Så jeg aner ikke hvorfor håret ditt er så stivt desverre.

Skrevet

Da lever du i en fantasiverden 15:56.. Alt hår tar skade og blir ødelagt av butikkshampo. Extensions blir bare merkbartt verre.

Skrevet

Da lever hun i en fantasiverden? Hun sier hun har extensions og at håret ikke har tatt skade av butikkprodukter, så skal du påstå noe annet? Er det mulig å bli mer tjukk i hue? Haha, noe så dumt.

'Det er så mange smarte damer her inne! Skammelig for resten av oss.

Skrevet

18:58.. Jeg er frisør.. Jeg vet hva jeg snakker om og vet hva butikkshampo gjør med det hår helt ned på det molykulære og kjemiske nivå.. Si ifra om du vil ha hele avhandlingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...