Fru.Antonsen Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Jeg ble jo veldig stor når jeg gikk gravid og fikk deretter tilhørende strekkmerker over magen. Jeg la også på meg en del og fik strekkmerker på lårene og samt på puppene siden de også ble litt større enn det vanlige. Som kvinner flest er velvære viktig og for å styrke selvtillitten igjen prøvde jeg alt for å bli kvitt strekkmerkene mine... Jeg gikk etter en liten stund ned de kiloene igjen og da begynte huden min å henge å slenge litt. Man vet jo at under denne perioden i livet skjer det mye med kroppen sin og alt blir tøyd i det ytterste. Så kom jeg tilfeldigvis over NuSkin og fikk høre om galvanic spa! Og det er helt utrolig! En engangs investering jeg bruker 2-3 ganger i uka og den løse huden min strammet seg opp, strekkmerkene er nesten usynlige (blir jo aldri helt borte) for ikke å snakke om hvor deilig man kjennes ut etterpå Dette må jeg videreformidle til andre som kanskje har samme interesse for det som det jeg har. Og skulle noen være interessert i å finne ut mer om dette så ta kontakt med meg på [email protected] så skal jeg fortelle mye mer om det Kanskje vise det også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå