Tøysetipp Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 Jeg har i all edruelighet mistet telefonen min. På lydløs. Jeg er så populær på kvelden at jeg må ha den på lydløs, men nå er det faktisk litt surt. Hvor i h..... har jeg lagt den da? Noen som ikke har hodet helt riktig skrudd sammen som kan se hvor den forbanna nokia'n er?
Verbena Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 Hodet mitt er ikke riktig skrudd sammen, det tviler jeg værtfall på =P Men ser ikke så mye uansett. Har derimot en lei uvane med å legge fra meg mobilen min på de rareste steder, gjerne på lydløs selvfølgelig. Har du sett i alle hyller? Bakom/under senga? I kjøleskapet? Min har en tendens til å ligge et av de stedene. Eller mellom sofaputene... Har også funnet den i skittentøyskurven et par ganger... Lykke til med telefonjakten! Hilsen fra vimsete
Tøysetipp Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2010 Kjøleskap? Nei gitt. he he Synes jo at jeg har lett overalt. Bruker å ha den med meg inn på alle mulige rom og her er det ørtenførti rom jeg har vært på:-s
melkekua™ Skrevet 20. mars 2010 #6 Skrevet 20. mars 2010 På badet, vaskerom, under en avis, mellom sofaputene, i cd/dvdhylla hehe.
najs Skrevet 20. mars 2010 #7 Skrevet 20. mars 2010 Jeg fant min en måned etterpå i barskapet mitt. Kan jo virke som jeg driver å nipper litt for mye siden den ligger der, og at jeg ikke husket hvor den var, haha.
Tøysetipp Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 20. mars 2010 LOL. Glimrende sted å glemme mobilen. Jeg fant min mellom madrassene da. Jeg har tydligvis hatt det travelt i natt.
Monajenten Skrevet 20. mars 2010 #9 Skrevet 20. mars 2010 *håper ikke tøysetipp har vibrering på mobilen*
Tøysetipp Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 20. mars 2010 *Tøysetipp har andre saker til slike formål*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå