Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 som kan lage middag til meg når jeg kommer hjem, hjelpe meg med ungene mine, holde huset ryddig,shoppe sammen med meg, diskutere interiør med,slanke meg sammen med,drikke vin sammen med, som kan minne meg på burdager i familien OG handle inn gaver til de. og handle inn alle gavene til jul og vaske hele huset og lage system i klær og rydde i garasjen og vaske bilen og hente meg når jeg trenger skyss hjem fra byen. Som kan brette og stryke tøy, legge alt sirlig sammen i skapene og som liker samme tv-program som meg. Tror jammen jeg skal foreslå det for mannen min..;-)
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 drit bra trur vi alle ønsker oss ei slik kone
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #3 Skrevet 20. mars 2010 Jeg vil å, jeg vil å! Wantabride.com??? ...eller kanskje det er på tide med en thailandstur?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #4 Skrevet 20. mars 2010 Og tror du ikke den siden faktisk finnes? *sjokkert*
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #5 Skrevet 20. mars 2010 Jeg tror jeg må sjekke hvilket kjønn min mann har når han kommer hjem. Han gjør veldig mye av det som står over. Brette og holde orden over tøyet gidder han ikke, ungene har mer kontroll over hvem som er til hva har han funnet ut, men han kan vaske, brette og stryke om han finner det for godt. Han er flinkere til å stryke perler enn hva jeg er har jeg funnet ut, så det har blitt hans jobb. Skal jeg kjøpe meg klær, må jeg ta han med for jeg syns det er møkk kjedelig å finne tøy til meg selv mens han syns det er kjempe morsomt.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #6 Skrevet 20. mars 2010 Ååååå en sånn vil jeg også ha!! Noen som vet hvor jeg får kjøpt det? Ps, jeg vil også ha en kone som gjør forefallent arbeid ute, klipper plennen og skifter hjul/olje.... Kanskje det var en slave jeg ville ha????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå