Stjerna mi<3 Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 hei. nå har min datter på fire måneder hatt forkjølelse i snart en uke, vi har vært hos legen en gang og på lege vakta 2 ganger, i går fikk vi med oss ventolin hjem og vi fikk noen piller som skulle løses opp i vann som hjalp til å minske produksjinen av slim pluss at det var litt adrenalin i dem, det jeg lurer på, nå har hun sluttet å pipe i pusten, men hun har begynt å puste veldig tungt, er dette noe jeg bør ringe legevakta for?? er veldig bekymra, ventolinen hjelper kun på pipinga i pusten, hva mere kan jeg gjøre? samme som på småtroll 0-1 år
Zitro Skrevet 20. mars 2010 #3 Skrevet 20. mars 2010 Er hun tungpustet slik at hun puster sakte eller puste hun fort og kort? Var det betapred tabletter du fikk? Tell hvor mange ganger hun puster på 1 minutt, er det over 30-40 ganger synes jeg du kan ringe legevakta siden hun bare er 4 mnd. Dem skal ikke ha tung pust. Da kan dem lytte på henne og sjekke oksygenopptaket i blodet (bare en liten sak dem putter på foten hennes, ikke noe stikk).
Stjerna mi<3 Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2010 hun puster sakte, kan jeg sjekke hv or mange ganger hun puster mens hun sover eller når hun er våken??
Kamomille Skrevet 20. mars 2010 #5 Skrevet 20. mars 2010 Spiller ingen rolle om du sjekker når hun er våken eller når hun sover.
Stjerna mi<3 Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. mars 2010 hun trekker pusten inn og ut 26 ganger på en time mens hun sover.. er dette lite?? er min første så er veldig nervøs..
elskerlivet Skrevet 20. mars 2010 #7 Skrevet 20. mars 2010 regner med du mete pr, minutt? isåfall er det veeeeeldig lite!! om det er pr, minutt er det litt mye, men ikke faretruende mye,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå