Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #1 Skrevet 20. mars 2010 La på meg mye sist svangerskap, noe som har resultert i at jeg i dag er overvektig-noe jeg ikke var før jeg ble gravid. Er nå gravid igjen og burde virkelig begynt å tatt av noen kilo for å gjøre at svangerskapet skal gå så bra som mulig! Men mangler fullstendig motivasjon-men har det virkelig ikke bra med hvordan jeg ser ut nå! Og vil jo barnets beste!!!Orker nesten ikke være ute blant folk-føler alle ser ned på meg i og med at jeg har blitt så feit! Nå skjønner jeg hva det vil si å ha dårlig selvbilde! Sist fikk jeg beskjed på ultralyd om at jeg hadde så mye ekstra på magen at det var vanskelig å så noe( i kombinasjon med dårlig utstyr) men den gangen hadde jeg ikke akkurat mye...Tenker mye på hvordan det blir denne gangen-de klarer vel ikke se noe nå så stor som magen min er.. Noen som vet om det er noe hjelp å få,noen man kan snakke med som evt kan støtte å veilede slik at man kan klare gå ned i vekt i svangerskapet??
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2010 #2 Skrevet 20. mars 2010 Hmm...kanskje jordmor kan henvise deg til en ernæringsfysiolog? Endring av kosthold er nok det beste og at du kanskje setter deg små mål med å gå turer og sånt... Hvis du setter deg for høye mål blir de jo umulige å gjennomføre... Masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå