Gå til innhold

hei gravid ei fra trondheim. flere?


myona

Anbefalte innlegg

hei hei etter flere uker med "influensa" symptomer og mens smerter i veldig langtid uten at den kom skjønte jeg at her er det noe annet på ferde. så i går tok jeg testen å var jaggu gravid.. etter terminkalkulatoren her inne så venter jeg ett lite nurk rundt 14. november :) vært gøy å prate med flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei! er også fra trondheim. Termin 12.nov :) Har en sønn fra før på 19 mnd. Førstegangs du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Fra Trondheim jeg også og termin sannsynligvis i midten av november. Jeg har også en liten gutt fra før på snart 19 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er en til:-)

 

Termin 17. november. Noen som føler seg gravid? Jeg kjenner noe i magen så å si hele tiden, likner på menssmerter men har tatt 4 graviditetstester og alle er positive, samt fått det bekreftet via blodprøve.

 

Glad jeg endelig er blitt gravid etter lang tids forsøk men skulle ønske at jeg "følte meg gravid"...

 

Det kommer nok!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, bor der jeg også:) termin ca 4 november:)

gutt 17 mnd og jente som blir 3 etterhvert fra før:)

 

foreløbig ingen spes symptomer, men vet jeg har en huleboer da jeg endelig fikk tildig ul etter å ha spotta brunt/blod i to uker.

 

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja merkes hatt noe har skjedd med kroppen ja.. blitt skikkelig oppblåst i magen ser ut som jeg er 5mnd på vei i stede for 6 uker hehe men det retter seg vell til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra malvik jeg da,men ganske nære:) Regnet ut at jeg har termin 12.november. vårt første vidunder:)

var på medicus i dag og var på ul,helt fantastisk:)

så fosteret,hjerte slå og fikk høre hjerteslagene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orkanger her =) Flytta fra Trondheim for ikke så altfor lenge siden. Men føding blir det på St. Olav. Aldri i verden om jeg vil ha på Orkanger. Foreløpig termin på meg er 17. november.

 

Hvordan var det på Medicus, Mov? Jeg tenkte å bestille time der til uke 12. Håper det går fort og bra fram til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Medicus i uke 11 sist gang og tenkte å bestille til da denne gangen også. Var veldig fornøyd! Så da babyen krysse beina, sprike med fingrene og bokse rundt...hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente på 19år som opprinnelig kommer fra Fosen men bor nå i Trondheim.

 

Jeg fant ut på mandag at jeg er gravid. Viste ikke helt om jeg skulle feire eller gråte da jeg så resultatet. Nå er det virkelig, det er ikke bare noe vi prater om.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke noe ang medicus, men tenkte å si at jeg får faktisk henvisning av legen til ul i uke 12. jeg sa til legen at jeg blir mer begymra for om alt er greit for hvert svangerskap og da sa han til meg at jeg kan få henvisning til ul i uke 12 ( fortalte at jeg hadde tenkt å bestille privat ul i uke 12). grei lege ja:) skal også sies at jeg har hatt brun/blod utflod fra uke 5-7, så overraskelsen var stor da jeg så at alt var bra v 7 uker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg er 20 år og fant ut at jeg var gravid på tirsdagsmorgen ;p Slik jeg ser det så har jeg vel termin rundt den 23 november :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempe bra på medicus,tok imot meg med åpne hender,kunne spørre om alt,og fikk svar på alt:) var virkelig verdt de 850 kronene:)

og d var var helt fantastisk å se og høre hjerte slå:)

 

Ligger rett ved leutenhaven,på oversiden,sverres gate:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flere som føler mye ubehag i magen?? har det rimelig ofte.. veit det er normalt med å gå kvalm å div men får sting i magen osv.. noen som veit noe om det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mye ubehag i magen jeg også, jobber noe voldsomt av og til,men d ska vist være normalt:)

mye i kroppen som jobber for fullt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 20 år, opprinnelig fra Fosen, og gravid i 7.uke, med termin den 23. nov :) Føler meg veldig oppblåst hele tiden, så magen står ut selv om jeg bare er 7 uker på vei, nesten litt pinlig :P Hehe.. Var jo mange november-mammaer fra Trondheim her!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...