Gå til innhold

Hva tenker dere om juli barnas fremtidige bursdager?


Uro4

Anbefalte innlegg

HEr har jo snuppa bursdag 24 juli...Det er jo en mnd etter skolen slutter og en mnd før skolen starter.... Så det er så lenge begge veier:-)

Hmmm...dårlig planlagt dette her.hehehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, det positive er jo at familien ofte har ferie (bursdag 18.juli) så da kan i alle fall de komme så sant de ikke er langt vekke! og man er jo (nesten) garantert varme og oppholdsvær!

 

Gleder meg til i år! Satser på fint vær, og skal invitere begge familier på grilling og kos. Skal ha et lite badebasseng på plenen, så de små kan plaskel litt der..

 

Gleder meg :)

 

Når han blir eldre blir det kanskje litt kjipere siden mange av klassekameratene er på ferie, men er jo godt mulig at noen er hjemme for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi satser på fint vær, og har bursdagen ute/inne. aner ikke helt hvem vi skal be, men det blir vel familie og venner og noen lekekamerater til lillemann. kanskje vi må ha flere selskap??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bursdag 1.juli - og det er jo en uke etter skoleslutt. Kanskje vi kommer til å feire skoleslutten med bursdag for lillebror. Får se.

 

I år håper vi på godvær (Yeah right! Nord-Norge liksom...) og at vi kan feire ute på ny veranda med hele familien og faddere og gode venner. Blir stas uansett om vi må være inne da..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer nok til å feire med en "liten" familiebursdag. Håper på fint vær, så vi kan være ute. Ser vanskelig for meg 20 stk i stua vår på 20kvm liksom :o)

 

Blir uansett stor stas da!

Hva tenker dere med tanke på kake til de små? Har jo lyst at hun skal få smake litt, siden det er bursdag, men bløtkake er kanskje ikke det lureste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år blir det familiefest, med noen av våres felles venner som har barn.

 

Når han blir større så tenker jeg at det faktisk er mulig å gjøre noe mer ut av det fordi det ikke er så mange som er hjemme. Så kanskje ta med de 3 som er hjemme på tusenfryd osv.

 

Ellers så får man bare gjøre det beste ut av det, vi får hjelpe hverandre når den tid kommer. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...